Connect with us

Administrație

SONDAJ! Ai mai merge daca ar fi pe bani? Lugojenii s-au obisnuit (prost) sa mearga la fotbal sau volei pe gratis

Publicat

în

volei csm lugoj cs rapid bucuresti foto (8)Săli pline, atmosferă de vis și, câteodată, rezultate care au aprins sala la propriu! Voleiul și fotbalul, cele mai apreciate sporturi la care sute de lugojeni merg de fiecare dată cu entuziasm maxim, mai ales ca spectatori, au fost dintotdeauna accesibile tuturor, cluburile sportive neavând nicio pretenție financiară de la iubitorii de spectacol sportiv. Totuși, pentru a-și mai plăti din cheltuieli, oamenii din sport, dar și administrația locală, se gândesc tot mai des în ultima perioadă să introducă o taxă de intrare, un bilet, la fiecare eveniment sportiv din Lugoj, fie că vorbim de o partidă de volei sâmbăta, fie un meci de fotbal pe stadionul municipal.

Această măsură este privită însă cu o oarecare spaimă de aceștia, care se gândesc că oamenii nu ar mai alege să vină la stadion sau la sală, să își susțină pe bani echipa pentru două ore, ci mai degrabă ar prefera să cheltuie banii, de exemplu o taxă de 5 lei, pe două beri sau un hamburger. Practica tăierii de bilete este un lucru normal în majoritatea orașelor din țară, iar rezultatele nu s-au lăsat așteptate să apară: săli goale la meciurile de volei, în care doar cei doi antrenori și jucătoarele sunt și galeriile, dar și stadioane municipale în care singurii spectatori sunt medicii de pe ambulanță și pompierii, obligați de lege să stea acolo, în caz de orice.

Dacă la volei s-ar introduce o taxă de 5 lei, oare câți lugojeni ar mai veni, sâmbătă de sâmbătă, să își susțină favoritele? S-ar mai umple sala sporturilor de pe Timișorii? Dar la fotbal? Ar mai fi atâta lume pe stadion, să îndure frig, caniculă sau ploaie și să și plătească un bilet pentru asta? Părerea ta contează! Dacă de sâmbătă s-ar introduce un bilet de 5 lei la meciurile de volei, te-ai mai duce la sală să le vezi pe jucătoarele noastre în acțiune? Dacă din etapa viitoare, intrarea la partidele Vulturilor ar costa 5 lei, te-ai mai duce să îi vezi pe teren? Exprimă-ți părerea în comentarii!

Citiţi mai departe
19 Comments

19 Comments

  1. Cetatean

    13 februarie 2014 at 16:49

    Daca Primaria nu ar fi sponsorul principal al echipelor de fotbal sau volei as plati bilet cu siguranta. Dar atata timp cat echipa este, pana la urma, sustinuta si din banii mei mi se pare incorect ca sa fie perceputa taxa de intrare.

    • boro

      14 februarie 2014 at 16:08

      Primăria spirjină cât poate sportul. Este adevărat că laudele duc la o părere, precum ai descris tu situaţia. Te asigur că acele sume ( Consiliul Local Lugoj + Consiliul Judeţean Timiş ), sunt foarte mici, în comparaţie cu ceea ce este necesar.
      În toate oraşele mari, spijinul contă din contribuţia administraţiei locale şi judeţene, dar ca un gest de devotament, oamenii îşi plătesc biletul.

  2. boro

    13 februarie 2014 at 18:03

    Pentru volei este bine dacă s-ar introduce această taxă. 5 lei este un preţ accesibil.
    În cazul fotbalului este o glumă sper. Cum să dai 5 lei pentru un meci de liga 3-a ?. Mai ales că primesc sprinin peste nevoile reale.

    • boro

      13 februarie 2014 at 18:10

      „sprijin”

      • eu

        14 februarie 2014 at 10:11

        sprijin peste nevoile reale??? tu scuzama dar nu ai habar!!! pe langa faptului ca jucatorii nu sunt platiti, adica sunt restante reale!!! sunt alte preturi la fotbal la tot, pe langa alte sporturi deoarece este cel mai mediatizat (sportul rege). asa ca te rog frumos daca nu iti place fotbalul nu il si critica, ca nici altii nu se i-au de alte sporturi!!!!!!

        • boro

          14 februarie 2014 at 15:44

          Primăria Lugoj sprijină sportul lugojean !. Parcă am citit acest motto pe undeva.
          Ştiu de situaţia de la fotbal. Cum de altfel, este prezentă la toate sporturile din oraş. Dar gândeşte logic. Să lansăm ipoteza că formaţia va promova în liga II-a. Oare se vor găsi resurse pe măsura competiţiei ?. Mă tem că nu…Atunci nu este mai bine să investim într-un singur sport, dar să facem performanţă adevărată ?. Fără salarii restante, cu un climat sportiv adecvat şi multe alte aspecte. Eu sunt mândru de toţi sportivii din acest oraş, dar dacă te uiţi peste suma alocată pentru fotbal, vei constata că este suficientă pentru liga III-a. Despre acoperirea restanţelor, sunt personaje cheie care trebuie să rezolve situaţia.
          Ca şi o concluzie. Tebuie găsiţi parteneri privaţi pentru progresul sportului lugojean. Sportivii cred că s-au săturat să muncească benevol. Uitaţi-vă că în afara voleiului şi al luptelor, Lugojul este aproape inexistent în sfera sportivă. Restul sunt doar vorbe goale.

    • Biggie

      13 februarie 2014 at 22:54

      hear hear!

  3. DANA

    13 februarie 2014 at 18:43

    DA ! Dar nu as mai merge la toate meciurile din cauza ca: doua persoane x 5 lei = 10 lei x 5 sau 6 sau 7 meciuri = 50 , 60 sau 70 lei, ups cam mult pentru salariile noastre !
    NU ! Nu cred ca ne-am „obisnuit prost”, e bine cand salile de sport sunt pline si cand sunt alocate sume de la bugetul local pentru activitatile sportive !
    Si totusi, cand vorbim despre sport ar trebui sa vorbim mai putin despre bani si mai mult despre performanta.
    Succes CSM Lugoj !

    • boro

      14 februarie 2014 at 15:53

      Trebuie să vorbim şi de bani. Din acest punct porneşti spre perfomanţă. Eu propun taxa de 5 lei, exclusiv pentru adulţi. Copiii trebuie sprijiniţi să urmărească sportul, iar mai apoi, dacă este posibil să-l practice.
      Salariile sunt mici. Între-adevăr. Dar trebuie să ne gândim că acea taxă de intrare, poate reprezenta şi un mic devotament arătat faţă de echipa favorită.
      Un exemplu din Germania. Cu toate că fanii aveau interdicţie de a intra la meci ( stadionul suspendat), ei au cumpărat bilete !!!. Sub formă de donaţii, nu ştiu exact modalitatea.
      Sper să se introducă taxa, cel puţin din toamnă.

  4. Sorin

    13 februarie 2014 at 19:17

    În primul şi primul rând nu-mi permite timpu, să merg şi merg atunci când pot dar dacă aş avea free time 100% nu aş avea nici o problemă cu introducerea taxei O persoană care doreşte cu adevărat să susţină echipa favorită şi iubeşte acest sport, nu va ţine cont de preţul unui bilet de 5 lei…aci se va vedea cine este un adevărat susţinător.. Dar cu privire la fotbal cum spunea cineva mai sus mi se pare exagerat să dai 5 lei pt un meci de liga a 3a

  5. moby

    13 februarie 2014 at 19:18

    de ce sa nu dam bani de intrare? macar 5 lei ar fi destul pentru k cei ce se plang de salarii le dau copiilor bani de iesit in cluburi shi chiar destui bani de stricat. sincer pe langa pretul biletului eu as da pentru echipa 50 de lei lunar din salar k nu saracesc shi cred k nu saraceste nimeni

    • boro

      14 februarie 2014 at 16:04

      Foarte corect ceea ce ai scris. Facem un calcul simplu. Zona voleiului.
      5 lei biletul de intrare x 12 meciuri sezon regulat = 60 de lei
      5 lei bilet de intrare x 5 meciuri ( media play-off /play-out ) = 25 lei
      Total 85 de lei anual/persoană.
      Gândiţi-vă că această sumă ajută la creeare unor condiţii mai bune pentru sportivi.

  6. Big Sam

    13 februarie 2014 at 20:04

    Pentru ce sa dau bani???Sa vad o echipa care se zbate prin fundul clasamentului….o echipa care tot participa la o Cupa si unde anul trecut a luat locul doi care oricum era asigurat datorita faptului ca am fost gazda..hai ca suntem penibili…daca nu ne prezentam tot locul 2 luam..deci o varza murata si puturoasa!!! Sa bage taxa de intrare poate asa nu mai vin 50 de oameni vin 5..:D..si asa consuma prea multe miliarde anual, prea zeci de milioane salarii…prea mult!Mai bine sa se incerce o finantare mai puternica de la CJT ca doar reprezentam si judetul!…daca nu asta e….toaca anual bani care nu sunt deloc putini

    • Little Sam

      14 februarie 2014 at 01:11

      Se vede după cum pui problema că folosesti destul de des lichidul rezultat din varza murata si puturoasa, leac pentru mahmureala din mintea ta! Nu desteptule, nu luam locul 2 prin prezență, eventual locul 3, ca au fost trei echipe. Iar la meciurile la care tu nu ai fost, pentru că esti un sedentar ce stai in fata calculatorului, vin minim 600 de oameni. Iar despre penibilitate ma bucur că te autocaracterizezi. Sper să nu îți schimbi parerea! Și rămâi în afara sălii, acolo unde nouă ne place să te știm… Spectacolul e înăuntru, dar tu nu ai cum să înțelegi…

    • boro

      14 februarie 2014 at 16:00

      Nu doresc să intru în polemică cu tine. Fiecare îşi poate exprima părerea. Dar te invit la un meci de volei, pentru a vedea exact cum stă situaţia. Din faţa calculatorului, multe persoane pot denigra uşor anumite aspecte. Am o bănuială că acest comentariu postat de tine, are o legătură cu antipatia faţă de o persoană din conducerea CSM-ului.
      Crede-mă că eu am avut unele schimburi de replici cu un personaj din conducere ( e drept doar replici în mediul online), dar acest aspect nu mă împiedică să vin la meciuri.
      Pentru că vin pentru fete. Şi pentru cei ce se implică cu adevărat în acest fenomen. Fără a implica şi persoane colaterale cu fiecare ocazie.
      Munca depusă de sportive este nemărginită. Aceste vorbe aruncate fără să te gândeşti la repercursiuni, pot dăuna privitorilor de pe margine. Este adevărat că poporul român este învrăjbit. Principala cauză fiind sfera politică. Dar haideţi să ne unească totuţi ceva…sportul !

  7. victor L

    13 februarie 2014 at 22:16

    3 „iubitori de volei” ( @ Cetatean, @ moby si @ Big Sam) sint impotriva sa plateasca la intrare la un meci de volei sub diferite pretexte.
    Normal, cei 3 sint si sustinatorii transportului gratuit. Daca s-ar putea si la noul cinematograf ar trebui sa existe gratuitate. Cind se va deschide o casa de toleranta dece nu ar fi si acolo gratuit Glumesc 😉
    Dar nu glumesc cind spun ca gratuitatile fac servicii proaste (stiti, si invatamintul e gratuit si nu o duce prea bine).
    Sigur, o familie mai numeroasa, cum zice @ DANA, simte la buzunar.
    @ Cetatean spune ca din moment ce Primaria este sponsor principal, el nu ar vrea sa plateasc. Ei bine, exista foarte multi lugojeni care contribuie la bugetul Primariei si nu ii pasioneaza sportul, poate nici cultura, ori mersul cu autobuzul, dar platesc pentru ca el, @ Cetatean-Big Sam-moby sa mearga gratuit cu autobuzul, sa intre gratuit la un meci de volei si, cum ziceam, si daca s-ar legaliza… pai e drept?

  8. ciprian

    14 februarie 2014 at 13:06

    ar fi normal la echipa de volei sa fie o taxa de 5 lei,e prima liga,e sala,nu te ploua,nu induri frig, dar la fotbal,e liga a 3 a la unele meciuri te plictisesti rau, de exemplu acum cativa ani, la poli timisoara era biletu 5 lei,in liga 1. aaa dar ar fi normal ca, copii sa nu plateasca nimic!

  9. Big Sam

    15 februarie 2014 at 13:13

    Victor L…nu ai inteles problema…nu merg nici gratis la volei nu merg nici daca pune cei 5 lei taxa! nici cu autobuzul nu merg..:D
    Little Sam…ce sa iti mai explic 3 echipe in Cupa Balcanica din care echipa gazda avea un loc asigurat datorita faptului ca a gazduit evenimentul..te las pe tine sa ghicesti locul..:D…care spectacol ca anul 2013 au maturat aproape toate echipele cu voi pe jos=))..dar ai dreptate spectacolul oferit de alte echipe nu de a Lugojului…si la banii care ii tocati an de an normal ca macar in comentarii sa fiti tari..ca in meciuri sunteti ciuca batailor..(mi se pare ca esti din interior..responsabil cu partea de online departamentul comentarii)

    Eu va propun sa va faceti o fundatie anti Boldea in care sa participe toti frustratii carora nu le convin sensurile, gratuitate la autobuz, un trotuar dalat, care nu inteleg ca cinematograful e o lucrare multianuala…..formati voi o fundatie si un partid ca sa faceti voi bine lugojenilor….voi care comentati toate cele facute in oras dar mergeti la volei, mergeti la cinema cand va fi gata, etc….

    • suporter

      16 februarie 2014 at 20:34

      Big Sam ma mir ca nu iti e rusine sa faci asemenea afirmatiii inainte de a te documenta.
      In primul rand Lugojul a gazduit Cupa Balcanica datorita muncii fetelor si a staff-ului tehnic , efort care a dus la ocuparea LOCULUI 6 in campionat(loc care iti oferea participarea in Cupa Balcanica) !!! Si-au asigurat participarea printr-un efort colectiv , o munca asidua si peste o mie de ore de antrenament !!!
      In returul campionatului trecut , incepand cu ianuarie 2013 , echipa a pierdut un singur meci pe teren propriu si acela cu 2-3 in fata campioanei Stiinta Bacau … au invins cu scorul de 3-0 echipe ca DINAMO , TARGU-MURES , PIATRA-NEAMT , au invins cu 3-2 echipa din BLAJ … S-au calificat in Cupa Balcanica invingand din nou echipa din Blaj , acasa cu 3-1 si la Blaj cu 2-3 !!!
      Ti se pare putin ? De spectacol au avut parte din plin cei ce au venit la meci si au incurajat echipa nu cei ca tine care stau in fata calculatorului si carcotesc. Ma bucur ca cei ca tine nu vin la sala. Oricum nu ai intelege probabil mare lucru…
      P.S. Nu sunt din interior …. sunt suporter care vine LA FIECARE meci si respecta tot ceea inseamna aceasta echipa: jucatoare , antrenori si persoane deosebite care ii inconjoara si le ofera sprijinul neconditionat. BRAVO LOR !!!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Cu cât se prelungește programul de funcționare la ștrandul din Lugoj

Publicat

în

Reacțiile negative în privința programului de funcționare al ștrandului au avut efectul scontat. Primăria va modifica programul, după ce acesta va fi aprobat de Consiliul Local Lugoj.

„Acum pregătim noul program și îl vom pune în discuție în ședința de joi. Sâmbătă și duminică vom deschide la ora 10 și se va închide la ora 20. Mai trebuie să stabilim ora de deschidere pentru zilele săptămânii: marți, miercuri, joi și vineri. De închis, tot la 20 se va închide și în acest zile, însă trebuie să nu încălcăm Codul muncii, pentru că angajații de acolo nu pot lucra mai multe ore decât permite legea”, a declarat primarul Francisc Boldea. Conform programului actual, de marți până vineri, ștrandul e deschis între orele 10.00 – 18.00, iar sâmbăta și duminică între orele 09.00 – 18.00.

Edilul șef s-a referit și la episodul de duminică, când o femeie a intrat îmbrăcată în bazin.

„Astfel de situații nu sunt permise. Primii sunt salvamarii care trebuie să ia măsuri. Aceștia trebuie să cheme Poliția Locală și dacă sunt probleme mai mari intervin și echipajele Jandarmeriei”, a spus Boldea, care a mai adăugat că toate persoanele care merg la ștrand, indiferent de etnie sau religie, trebuie să respecte regulamentul de funcționare.

Conform statisticilor Primăriei Lugoj, în cele patru zile de funcționare gratuită, la ștrandul din Lugoj au intrat peste 1.400 de persoane. De astăzi, intrarea la ștrand se face contra tarifului de 5 lei pentru copii, respectiv 10 lei pentru adulți

Citiţi mai departe

Administrație

Când se deschide bazinul acoperit al Lugojului. Anunțul primăriei după inaugurarea ștrandului municipal

Publicat

în

La mai bine de 7 ani de la începerea lucrărilor și după mai multe inaugurări “de ochii lumii”, ștrandul din Lugoj se deschide începând cu acest weekend pentru public. Administrația locală a făcut un anunț și despre un alt punct de interes din oraș.

În afară de ștrand, primarul Francisc Boldea a ținut să vorbească despre bazinul acoperit, un alt obiectiv de investiții ridicat și lăsat cu lacătul pe ușă pentru ani buni. Acesta a precizat că bazinul se va deschide în această toamnă, la finalul sezonului cald, întocmai pentru a putea fi folosit de către lugojeni toamna și iarna.

“De luni încolo ne apucăm de bazin. Bazinul acoperit la 1 octombrie vrem să fie deschis. Mai avem 5% de făcut”, a declarat pentru Lugojeanul.ro Francisc Boldea, primarul din Lugoj.

Bazinul acoperit a fost inaugurat cu surle și trâmbițe înainte de alegeri în 2016, însă a rămas doar o piesă de mobilier urban de atunci și până astăzi.

Citiţi mai departe

Administrație

Plătești pentru cât gunoi arunci! Ce înseamnă de fapt plata la volum

Publicat

în

ADID Timiș împreună cu RETIM Ecologic Service SA doresc să informeze persoanele fizice (gospodării și asociații de locatari) despre implementarea în următoarea perioadă a unui nou sistem de colectare și de calcul al facturii pentru salubritate, în funcție de volum.

Până acum, calculul facturii de salubritate s-a realizat în funcție de numărul de persoane din gospodărie sau din asociația de proprietari, cu un tarif fix per persoană și fără să se țină cont de cantitatea totală de deșeuri colectată.

Acest sistem de calcul va fi schimbat ca urmare a adoptării Ordonanței de Urgență 74 din luna iulie 2018, prin care se solicită implementarea unor instrumente economice care să ajute România să atingă țintele de reciclare și de reducere a cantităților de deșeuri depozitate în deponiile ecologice, ținte stabilite de legislația Uniunii Europene și agreate ca obiective ale Româniaei pentru anul 2020.

Primul instrument este taxa de depozitare. Orice tonă de deșeuri care ajunge să fie depozitată duce la plata către Fondul pentru Mediu a unei taxe de depozitare (actualmente redenumită contribuția pentru economia circulară) care este de 30 de lei per tonă în anul 2019 și care va crește la 80 de lei per tonă în anul 2020. Scopul acestei taxe este să crească costul depozitării. În conformitate cu legea acest cost se reflectă în toate tarifele de gestionare a deșeurilor inclusiv în tariful plătit de cetățeni, rolul ei fiind să dea un semnal că deșeurile costă și să inducă către cetățean comportamente precum evitarea generării de deșeuri, reutilizarea ambalajelor și creșterea gradului de reciclare a deșeurilor, având ca scop final reducerea cantităților depozitate. Această taxă este în vigoare din ianuarie 2019 și este deja reflectată în tariful plătit de utilizator.

„Plătește pentru cât arunci„, este un alt instrument economic care țintește tot înspre conștientizarea populației cu privire la faptul că deșeurile costă având de asemenea ca obiectiv inducerea acelorași comportamente precum reducerea deșeurilor generate, creșterea gradului de reciclare și reducerea cantităților depozitate.

Sistemul de colectare existent a pus la dispoziția utilizatorilor o capacitate excedentară nevoilor acestora, inducând un comportament contrar celui dorit. În acest moment, în medie, gospodăriile individuale (case) din județul Timiș depozitează în pubela destinată deșeurilor reziduale de cel puțin 7 ori mai multe deșeuri decât plătesc și colectează de 2-3 ori mai puțin deșeuri reciclabile decât au fost prognozate.

Capacitatea excedentară se datorează deopotrivă frecvenței de colectare ridicate și a volumului mare al recipientelor de colectare puse la dispoziție. Astfel, în zona de case, o colectare care presupune golirea pubelei negre, pentru deșeuri reziduale, de 240l, de două ori pe săptămână în mediul urban sau o colectare a pubelei de 120l o dată pe săptămână în mediul rural, este mult mai mare decât nevoia reală a cetățenilor. Mesajul implicit care se transmite este că în pubela neagră se poate depozita oricât și orice, întrucât există loc.

Astfel, în acest recipient destinat exclusiv deșeurilor reziduale ( = deșeuri biodegradabile de tipul resturilor alimentare din gospodărie și alte resturi nereciclabile) își găsesc în mod frecvent loc și deșeurile reciclabile care ar trebui sa fie colectate separat în pubela sau sacul galben, deșeuri din construcții, deșeuri vegetale și chiar deșeuri voluminoase care nu ar trebui depozitate în pubele.

Pentru a schimba acest comportament este nevoie de reducerea capacității de colectare a cetățenilor și tarifarea diferențiată a celor două tipuri de deșeuri (reziduale și reciclabile).

Acest lucru se va realiza prin reducerea frecvenței de colectare și prin punerea la dispoziția utilizatorilor a unei game variate de recipiente, introducând în sistemul de colectare și recipiente de dimensiuni mici cum ar fi pubela de 60l și cea de 80l. Astfel, în oraș, frecvența de colectare a deșeurilor reziduale va fi redusă de la 2 colectări la 1 colectare pe săptămână, gospodăriile putând să opteze pentru recipientele de 60l, 80l, 120l și 240l în funcție de cantitatea efectiv generată de fiecare gospodărie. De exemplu, pentru o gospodărie de 2 persoane ar trebui sa fie suficientă o pubelă de 60l, iar pentru o gospodărie de 4 persoane cel mult o pubelă de 120l colectată o dată pe săptămână.

Tarifele de colectare vor fi stabilite în lei per recipient/ lună fiind influențate de frecvența de colectare și de volumul recipientelor. De asemenea, vor fi introduse tarife diferențiate pentru deșeurile reziduale și deșeurile reciclabile (pubela sau sacul galben), tariful de colectare per mc fiind de 4 ori mai mic pentru deșeurile reciclabile decât cel pentru deșeurile reziduale.

Noul sistem de colectare și tarifare este unul simplu de înțeles și de administrat întrucât presupune ca cetățenii să opteze pentru recipientul de deșeuri reziduale care se potrivește cel mai bine cantității de deșeuri reziduale generate, plătind abonamentul aferent. Pentru a oferi flexibilitatea necesară, utilizatorilor pot suplimenta capacitatea de depozitare în caz de nevoie prin achiziționarea sacilor preplătiți (costul colectării este plătit la momentul achiziționării sacului).

În ceea ce privește colectarea deșeurilor reciclabile va exista un abonament lunar care include colectarea în zona urbană a unui sac de 120l pe săptămână, iar în zona rurală a unui sac de 120l la două săptămâni. Pentru a preveni utilizarea în alte scopuri a sacilor galbeni și totodată pentru a reflecta instrumentul plătește pentru cât arunci, există posibilitatea ca utilizatorii să achiziționeze saci preplătiți în aceeași manieră ca sacii preplătiți pentru deșeuri reziduale.

Și în cazul asociațiilor de proprietari facturarea se va face in funcție de volumul de deșeuri colectate fiind necesar să solicite dotarea cu recipientele necesare pentru a evita depozitarea deșeurilor în afara recipientelor.

Pentru toate categoriile de utilizatori colectarea se va face doar din recipentele înregistrate în evidența operatorului de colectare. Nu vor fi colectate deșeurile depozitate lângă pubele sau în recipiente neînregistrate. Legea prevede sancțiuni aplicate deopotrivă de către operator și autoritățile publice pentru nerespectarea regulilor de colectare selectivă și pentru abandonarea deșeurilor.

Pentru a plăti mai puțin pentru factura de salubrizare, ADID Timiș împreună cu RETIM Ecologic Service SA le recomandă cetățenilor să evite risipa de alimente, să colecteze separat deșeurile reciclabile (care reprezintă 60-70% din totalul volumulului deșeurilor generate) și să nu depoziteze alte tipuri de deșeuri decât cele reziduale în pubela neagră (este interzisă depozitarea unor deșeuri precum deșeuri voluminoase, deșeuri verzi sau deșeuri din construcții în pubela neagră). De asemenea, strivirea deșeurilor reciclabile, care reprezintă majoritatea ambalajelor din gospodărie, economisește spațiu în recipientul galben.

Tarifele vor fi comunicate în perioada imediat următoare, după ce Consiliul Director al ADID Timiș le va aproba.

 

 

Citiţi mai departe

Cele mai citite