Connect with us

Actualitate

Produse cu mucegai într-un magazin Profi din Lugoj. Care este răspunsul reprezentanţilor companiei

Publicat

în

O lugojeancă a cumpărat de două ori, în două zile consecutive, un produs cu mucegai dintr-un magazin Profi. S-a întors la magazin şi a cerut explicaţii, însă nu le-a primit. Şeful de magazin i-a spus că îi dă banii înapoi sau poate să ia un alt produs de aceeaşi valoare. Femeia nu a vrut şi a spus că va face o reclamaţie la OPC.

Am fost ieri de am făcut cumpărături, de obicei nu obişnuiesc să iau bonurile şi am ajuns acasă şi am văzut ca blatul de tort era mucegăit. Am fost astăzi iar şi am luat un nou blat, care este din nou mucegăit. De data asta am blatul, am bonul şi o sa-i reclam mai departe. Şeful de magazin s-a oferit să-mi dea bani sau să-mi dea altceva în schimb, pentru că am început să fac scandal şi se uita lumea la noi. I-am spus că nu vreau, pentru că s-a întâmplat de mai multe ori să iau produse stricate de la ei. E vina personalului pentru că trebuie să verifice marfa”, ne-a declarat femeia supărată.

“Magazinele nu au posibilitatea să verifice produs cu produs”

Gabriel Pâslaru, purtătorul de cuvânt al lanţului de magazine Profi ne-a spus că, atunci când apar aceste situaţii, reprezentanţii magazinului iau întotdeauna măsuri să rezolve problemele şi produsele se retrag.

“E posibil să apară astfel de incidente, important e ca atunci când sunt constatate ele să ajungă cât mai repede la şeful de magazin, ca să analizeze: dacă sunt sau nu în termenul de valabilitate, dacă acolo unde sunt depozitate sunt respectate condiţiile, oricum acestea vor ajunge la producător pentru a vedea care este motivul. Orice producător care face un contract cu magazinul, vine cu o reţetă şi un certificat de conformitate.

Magazinele nu au posibilitatea să verifice produs cu produs ce se află în interior. La blatul ăsta se poate vedea prin ambalaj, dar chiar şi aşa într-un magazin Profi sunt peste 5.000 de produse. Ceea ce putem face este să aducem în faţă cele mai proaspete produse. Dacă se constată nereguli, în primul rând cel care reclamă trebuie să-şi primească banii înapoi pentru că este anormal să plătească un produs care nu este conform, iar în al doilea rând magazinul ia măsuri.

Dacă produsul e neconform, îl verificăm dacă e la fel şi în alte magazine şi dacă e neconform şi în celelalte e retras cu totul. Dacă doar acolo local e o problemă, de orice natură, trebui descoperită cauza şi înlăturată”, spune Pâslaru, care îi sfătuieşte pe cumpărători să păstreze întotdeauna bonul şi să returneze produsele neconforme.

Citiţi mai departe
Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

Autostrada A1 este blocată între Lugoj şi Timişoara, după un accident între două tiruri

Publicat

în

Două tiruri sunt implicate într-un accident pe Autostrada Lugoj-Timişoara. Circulaţia a fost blocată în urma impactului dintre cele două autovehicule.

“În data de 24.04.2019 ora 10.23 ISU Banat al jud. Timiş a primit un apel pe SNUAU 112 privind producerea unui accident rutier pe Autostrada A1 km 460, sensul de mers Lugoj – Timisoara. În accident a fost implicat un autotren aflat staţionar pe banda de urgenta şi un alt autotren( care transporta piese metalice) care circula pe banda I a autostrăzii. În urma accidentului traficul a fost blocat pe ambele benyi, direcţia Lugoj – Timisoara. Soferul autotrenului care circula pe banda I a suferit traume minore, i s-a acordat primul ajutor medical de urgenta de către un echipaj SAJ Timis aflat la fata locului şi a refuzat transportul la spital. Echipajul ISU Banat al jud Timiş, de la Detaşamentul de Pompieri Lugoj, 1 VW AMAROK CU 3 subofiţeri asigură măsuri PSI la fata locului”, a comunicat ISU Timiş.

Citiţi mai departe

Actualitate

Bun de te lingi pe degete! Oferta de Paști de la Catering Octavian

Publicat

în


Un meniu bun de te lingi pe degete! Așa s-ar putea descrie oferta de Paști de la Catering Octavian. Ca în fiecare an, firma de catering cea mai cunoscută din Lugoj a pregătit un meniu deosebit pentru masa de duminică.

Clienții vor putea degusta preparatele gătite cu pasiune, ca la mama acasă, la un preț rezonabil. Cei care vor să pună pe masa de paști toate preparatele tradiționale, dar să nu depună niciun efort, nu trebuie decât să sune la Catering Octavian și să comande un meniu de sărbătoare.

Meniul pentru masa de Paști conține următoarele preparate:

-ciorbă de miel (două porții);
-friptură de miel 400 de grame;
-garnitură de cartofi 200 de grame;
-drob de miel 5 felii;
-sarmale 8 bucăți;
-ouă roșii 4 bucăți;
-o tavă prăjitură (16 bucăți);
-un cozonac

Toate aceste produse vă vor fi livrate la domiciliu pentru Paști la prețul de 120 de lei. Pentru comenzi, puteți suna oricând la numerele de telefon 0737 324 010 sau 0736 391 574.

Citiţi mai departe

Actualitate

Se redeschide Hanul Ana Lugojana, localul ajuns celebru datorită clătitelor bănățene

Publicat

în

han ana lugojana
Unul dintre restaurantele legendare ale Lugojului și Banatului se redeschide în acest weekend pentru clienți. Este vorba despre Hanul Ana Lugojana. După o perioadă de inactivitate, hanul își redeschide porțile pentru fanii mâncărurilor tradiționale și a clătitelor.

Clătitele cu brânză, stafide și spumă de ouă, denumite și clătite bănățene, sunt cel mai cunoscut preparat al hanului. Localul, aflat la ieșirea din Lugoj spre Făget, lângă pădurea cu același nume, a atras de-a lungul timpului zeci de mii de vizitatori din toată lumea.

Redeschiderea localului Hanul Ana Lugojana are loc vineri, 19 aprilie, începând cu orele 13:00 la prânz. Patronii restaurantului își așteaptă clientela cu preparate noi, coaste, ceafă, burgeri de vită și vegetali, aripioare și, bineînțeles, tradiționalele clătite bănățene.

Citiţi mai departe

Cele mai citite

%d blogeri au apreciat: