Connect with us

Administrație

Prefectul de Timiş vine la Lugoj. Eva Andreaş va ţine audienţe la Primărie

Publicat

în

Reprezentanții Instituției Prefectului din Timiș au anunțat că marţi, 19 iunie, audiențele reprezentantului Guvernului în teritoriu se vor ţine la Lugoj, pentru a afla problemele oamenilor din zonă.

Meridian 22 S.A. Luhoj

„Doamna prefect Eva-Georgeta Andreaș va ține marți, 19 iunie, la ora 12, audiențe la sediul Primăriei Lugoj. La sediul Instituției Prefectului Județul Timiș nu vor avea loc audiențe marți, 19 iunie”, transmit reprezentanții Instituției Prefectului Timiș. Cei care doresc să se înscrie la la aceste audienţe o pot face şi aici

Pentru o rezolvare cât mai eficientă a problemelor cu care se confruntă locuitorii judeţului, Institutia Prefectului judeţul Timiş a pus la dispoziţia acestora o linie telefonică – Telefonul cetăţeanului – unde se pot solicita informaţii în legătură cu aspecte care intră în competenţa instituţiei. Numărul de telefon unde pot fi obţinute informaţii şi pot fi adresate sesizari este (+40)-256-490295.

Citiţi mai departe
Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Proprietarii din Lugoj care nu au contract cu Retim vor plăti o taxă de salubritate de cinci ori mai mare

Publicat

în

Primarul Lugojului Francisc Boldea intenţionează să promoveze un proiectul de hotărâre privind aprobarea taxei speciale de salubrizare pe teritoriul administrativ al U.A.T. municipiul Lugoj și a Regulamentului de stabilire și aplicare a taxei speciale de salubrizare pentru utilizatorii serviciului public de salubrizare, persoane fizice-populație, operatori economici, instituții publice și altele, care nu au încheiat și refuză să încheie contractul de salubrizare cu operatorul serviciului – Retim.

Meridian 22 S.A. Luhoj

Francisc Boldea susține că taxa trebuie introdusă pentru că sunt lugojeni care refuză să încheie contractul cu Retim și a dat exemplul asociației din Micro 4.

“Pentru cei care nu vor să încheie contract, legea spune că în cazul în care refuză să încheie contract se stabilește un preț ca și taxă din partea administrației locale, noi am luat modelul Aradului, de cinci ori tariful. Dacă tariful pentru ridicarea deșurilor e de opt lei, cei care nu au contract vor plăti de cinci ori mai mult”, a declarat primarul Lugojului

    Persoanele interesate pot depune în scris propuneri, sugestii sau reclamaţii cu privire la proiectul de hotărâre mai sus menţionat până la data de 24.09.2018 orele 12.00 la Biroul relaţii cu publicul, parter, camera 7.

Citiţi mai departe

Administrație

Primarul Boldea anunță că Lugojul va depăși 50.000 de locuitori până în 2020

Publicat

în

FOTO eyeinthesky.ro

Francisc Boldea a declarat într-o emisiune a postului local de televiziune că, până în 2020, populația Lugojului va trece de 50.000 de locuitori. Contactat de Lugojeanul.ro pentru a explica pe ce s-a bazat când a făcut această afirmație, primarul și-a argumentat opinia.

Meridian 22 S.A. Luhoj

“La revoluție, Lugojul avea cam 54 de mii de locuituri, după cum știu eu. Da, eu preconizez ca în 2020 să ajungă la 50 de mii. În primul rând, este o diferență între nașteri și decese. În al doilea rând, dezvoltarea pe care o are Lugojul și faptul că aproape 2.000 de oameni sunt aduși zilnic la lucru în oraș, spun că e plauzibil acest lucru. Eu îmi doresc să devenim oraș cu peste 50.000 de locuitori. Știți că municipiile sunt între 20 și 50 de mii și între 50 și 100 de mii. Orice om peste 50 de mii contează, e în folosul nostru ca municipalitate”, a spus Boldea.

Primarul Lugojului a mai declarat că această creștere demografică ar fi încă un argument solid pentru transformarea municipiului în capitală regională. La utimul recesământ, Lugojul avea puțin peste 40.000 de locuitori, însă din 2011, populația a scăzut mulți dintre lugojeni fiind plecați în străinătate.

Citiţi mai departe

Administrație

Lugojenii vor putea semnala în timp real problemele din oraş, cu ajutorul unei aplicaţii mobile

Publicat

în

Primăria Lugoj lucrează, împreună cu o firmă din Sibiu, la o aplicaţie mobilă pentru raportarea incidentelor şi problemele pe care lugojenii le întâlnesc în oraș.

Meridian 22 S.A. Luhoj

Cu ajutorul unui smartphone, orice persoană va putea semnala în timp real o groapă apărută în şosea, o avarie la reţaua de apă, lipsa iluminatului public, comportamentul neadecvat al funcţionarilor publici, nereguli la transportul public sau orice altă problemă care ţine de administraţia locală. Un alt aspect important este faptul că cetățeanul este informat cu privire la parcursul sesizării. După ce semnalează problema, acesta primește un email prin care se confirmă primirea, este notificat când sesizarea intră în lucru și primește o informare când problema s-a rezolvat.

“E un dispecerat la noi, la Compartimentul de Informatică şi acolo va ajunge sesizarea. De acolo, se transmite la fiecare compartiment care trebuie să rezolve situaţia şi cetăţeanul va primi un răspuns imediat că a fost preluată sesizarea şi a fost repratizată compartimentului în cauză”, a declarat Francisc Boldea.

Primarul Lugojului susţine că în maxim o lună şi jumătate aplicaţia va fi funcţională şi lugojenii o vor putea folosi.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite

%d blogeri au apreciat: