Connect with us

Actualitate

Nu-l vor uita niciodata! Familia si prietenii, in lacrimi dupa ce un tanar a murit intr-un tragic accident rutier

Publicat

în

mihai chiticSute de amici și familia îl plâng neîncetat pe Mihai Chitic, tânărul de 24 de ani din Coșteiu care, întorcându-se în această dimineață acasă, a decedat în urma unui accident de circulație petrecut pe centura ocolitoare a Lugojului. Evenimentul rutier s-a petrecut în jurul orei 5, atunci când impactul dintre mașina tânărului și un autotren a fost auzit de la câțiva kilometri depărtare. În ciuda intervenției prompte a medicilor, aceștia nu au putut decât să constate decesul tânărului, care a murit pe loc.

Polițiștii sosiți la fața locului au efectuat măsurătorile. Chiar dacă în primă fază șoferul TIR-ului a declarat că tânărul a fost cel vinovat de accident, acesta pierzând controlul volanului mașinii sale, agenții au revenit în această dimineață cu un comunicat de presă, în care se arată că șoferul autocamionului ar fi părăsit banda sa de mers și acroșat autoturismul în care se afla victima.

„La data de 13 ianuarie, în jurul orei 05:00, poliţiştii municipiului Lugoj au fost sesizaţi despre producerea unui accident rutier pe D.N. 6, centura Lugojului. Deplasându-se la faţa locului, poliţiştii au constatat că un bărbat de 26 de ani din Bucureşti a condus un autotren pe drumul mai sus menţionat, iar la kilometrul 493, pe fondul neatenţiei în conducere, a pătruns pe sensul opus de mers, unde a intrat în coliziune cu un alt autoturism care circula regulamentar. În urma accidentului, a rezultat decesul conducătorului auto C. Mihai, de 24 de ani, din comuna Coşteiu”, se arată în comunicatul IPJ Timiș.

Polițiștii au deschis o anchetă și vor afla cu exactitate cum s-a întâmplat tragedia. Între timp, prietenii și familia tânărului se pregătesc de înmormântare.

Citiţi mai departe
10 Comments

10 Comments

  1. Lyly

    14 ianuarie 2014 at 17:39

    Dumnezeu sa il ierte si sa il odihneasca in pac e,este foarte dureros sa treci prin asa ceva,am trecut si noi acum 5 luni prin asemenea tragedie si e greu sa iti revii,Dumnezeu sa va intareasca sufletele!!!

  2. Pingback: Ziua in care s-au intamplat doua nenorociri | Daniela Cristina

  3. anisoara

    14 ianuarie 2014 at 21:52

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.A fost un om foarte bun,si nul vom uita niciodata.da tot timpul mortul este vinovatul.

  4. Tiristu

    14 ianuarie 2014 at 23:37

    Baiatu’ cu Audi avea 100 in bord la momentul impactului..
    Oare cati km/h avea in momentul franarii ?!
    Sa nu-i mai plangem de mila zic eu

    • Darius

      15 ianuarie 2014 at 14:33

      Tiristu paci, te-ai gasit tu sa comentezi , din cate stie eu pe centura poti circuca cu 130 km/h ..nu? si putea sa aibe si 200 ” in bord ” daca nu a fost vina lui ..numai vorbiti aproasta , baiatul a murit si tragic ca nu din vina lui , + se mai trezesc niste gunoaie sa comenteze sa nu`i mai plangem de mila . Mi`e scarba de tine!

      • Tiristu

        15 ianuarie 2014 at 16:52

        Daca taceai filosof ramaneai 😉 Pe centura se circula cu viteza normala ca si in afara localitatii ca nu e centura facuta in regim de autostrada.
        Daca nu cunosti termenele mai bine taci din gura ca iei nota 4 ( patru ).

  5. BOGHY

    14 ianuarie 2014 at 23:39

    Nu se poate spune in cuvinte durerea prin care trec acei parinti ….fara cuvinte…DUMNEZEU SA LE DEA MULTA MULTA PUTERE SI SA II INTAREASCA!! CONDOLEANTE FAMILIEI SI TUTUROR CELOR CARE L-AU CUNOSCUT!!!

  6. Emil Constantin

    15 ianuarie 2014 at 02:57

    Dumnezeu sa îl odihneasca in pace
    Dumnezeu sa întărească FAMILEA
    Condeleata
    Doamne FERESTE
    Pe toată
    Lumea
    Constantin Emil

  7. JOKER

    15 ianuarie 2014 at 18:37

    e trist ce sa intamplat eu cum am vazut pozele si franele soferu de tir era pe banda lui ca vrea rudele sa scoata soferu de tir vinovat e alta treaba

  8. Liviu

    30 ianuarie 2014 at 23:21

    Pacat ca a pierit un baiat asa de tanar,dar e pacat si de soferul camionului,care nu are nici cea mai mica vina. Cine are habar ce inseamna cu adevarat soferia si are ochi sa vada fotografiile de la locul accidentului,poate constata,ca vina apartine clar tanarului decedat. Daca autotrenul patrundea pe contrasens,nu mai existau atatia metri de frana pe sensul lui de mers. Se observa clar,ca a franat,iar pe contrasens a patruns pt.ca, ori a incercat sa evite impactul,ori pt.ca in momentul impactului,Audi a lovit partea stanga a autotrenului,iar soferul acestuia nu a mai putut mentine banda de mers.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

După luni întregi de mocirlă, Primăria reia lucrările de reabilitare în zona fostei autogări

Publicat

în

După ce a început lucrările în luna octombrie şi toată iarna întreaga zonă a fostei autogări a rămas îngropată în noroi, Primăria Lugoj anunţă reluarea lucrărilor.

“Este vorba de sistematizarea rutieră a zonei Splaiul Morilor. Este un proiect care va schimba complet aspectul zonei din jurul pieței agroalimentare <<Timișul>>. Se desfășoară lucrări de amenajare urbanistică (sistematizare rutieră) a unei zone a municipiului Lugoj care este cuprinsă în perimetrul format din: str. Unirii, Piaţa I.C. Drăgan, str. Someşului, str. Gherghinelor, str. Ion Vidu, str. Ştefan cel Mare, str. Insulei şi malul drept al râului Timiş de la autogara Atlassib până la Podul de Fier.

Se vor executa lucrări de: modernizare a carosabilului, modernizare a trotuarelor, realizarea de noi trotuare aferente malului râului Timiş, realizarea de noi locuri de parcare, echiparea cu semne de circulaţie, realizarea iluminatului public (unde acesta este insuficient sau lipseşte), realizarea de noi spaţii verzi, evacuarea apelor pluviale, realizarea de rampe de acces pentru persoanele cu dizabilităţi, crearea de piste pentru biciclete, realizarea marcajelor rutiere”, arată Primăria Lugoj printr-un comunicat de presă transmis către Lugojeanul.ro.

Zona unde se lucrează este şi cea în care, primarul a promis că va muta toate manifestările din centrul oraşului.

Conform contractului lucrările ar trebui să se încheie  în 14 luni, adică până la sfârşitul acestui an.

Citiţi mai departe

Actualitate

EXCLUSIV: Fabrica Rieker din Lugoj se închide. Sute de muncitori rămân șomeri

Publicat

în

Fabrica de pantofi Rieker din Lugoj se închide, au confirmat pentru Lugojeanul.ro mai mulți angajați ai companiei.

În jur de 700 de muncitori care lucrează la Rieker vor rămâne fără locuri de muncă în perioada următoare. Potrivit acestora, data estimată la care vor fi trimiși în șomaj este finalul lunii martie.

Lugojeanul.ro a contactat conducerea fabricii, însă reprezentanții acesteia nu au dorit să comenteze deocamdată informația.

“Vom trimite în zilele următoare un comunicat de presă, inclusiv la dumneavoastră. Deocamdată nu comentăm nimic”, a declarat pentru Lugojeanul.ro Ionuț Păsulă, managerul companiei lugojene.

Informația că Rieker urma să se închidă circula printre muncitorii fabricii de pantofi încă din toamna anului trecut. Angajații spun că decizia vine în urma ultimelor măsuri fiscale luate de către Guvernul României.

Citiţi mai departe

Actualitate

Ce verdict a dat comisia regională de monumente în legătură cu noul pod al lui Boldea

Publicat

în

Comisia regională de monumente a fost la Lugoj, săptămâna trecută, pentru a analiza locul în care primarul Francisc Boldea vrea să construiască noul pod.  Specialiştii din mai multe judeţe au anunţat că în cursul acestei săptămâni, vor spune dacă sunt de acord cu ridicarea noului pod.

Anul trecut, Direcției Județeană pentru Cultură Timiș a respins propunerea primită de la primarul Lugojului şi nu a aprobat proiectul.

“Avizul nu a fost încă emis pentru că sunt câteva probleme acolo care trebuie lămurite. Avizul dacă va fi, se va da cu multe condiţii! Aşa încât nu putem spune cu certitudine că se face podul acolo. Deocamdată nu e nici un da, nici un nu din partea noastră. Dacă va fi un da, va fi foarte condiţionat! Din raţiuni diferite, în primul rând pentru că nu există niciun proiect de urbanism acolo. Eu ştiu că primăria poate să spună că nu are nevoie, dar să faci un pod fără PUZ, nu a mai văzut nimeni! Sunt câteva lucruri care trebui lămurite”, a declarat Sorin Predescu, directorul Direcției Județene pentru Cultură Timiș pentru Lugojeanul.ro.

Reprezentantul Direcției Județene pentru Cultură Timiş a mai precizat că în planul de mobilitate, votat de Consiliul Local Lugoj, în urmă cu doi ani acest pod nu apare.

Podul de Fier din Lugoj a fost dat în folosință în anul 1902, în prezent fiind ieşit din garanţie.  Podul dorit de Francisc Boldea va avea două benzi de circulație, una pe fiecare sens. Un design inedit, urmând să fie susținut de două pârgii și să fie construit fără picioare de susținere. Podul, care va costa două milioane de euro, va fi dotat cu piste pentru bicicliști, trotuare și va avea o lățime totală de 12 metri.

Citiţi mai departe

Cele mai citite

%d blogeri au apreciat: