Connect with us

Actualitate

Muie CFR! Imi datorezi 590 de lei

Publicat

în

reparatie-trecere-cale-ferata-lugoj-timisorii-dale-foto-cetateanul-mai-2015-4Cateodata, asa ma satur sa scriu frumos si obiectiv si corect, incat imi bag si imi scot tot ce am in dotare. De aceasta data, am scris si tot scris despre cum CFR, acest stat in stat pe care nimeni nu il poate trage la raspundere, acest terorist al transportului romanesc, a reaparat in bataie de joc o trecere la nivel cu calea ferata din Lugoj, trecere pe care eu o traversez in fiecare zi de doua ori, dimineata cand merg la serviciu, respectiv seara cand merg acasa.

Pentru intreg orasul, dar mai ales pentru mine, problemele au inceput când trecerea de pe strada Timisorii, a doua, ca prima e una dezafectata, dar care nu poate fi demontata si deci ajuta la futerea avarierea in fiecare zi a masinilor care o traverseaza, a devenit de netrecut. Atunci, din bunavointa lor dumnezeiasca, cei de la CFR au decis sa schimbe dalele cu unele noi, deci sa ne faca un bine si sa readuca trecerea la starea ideala, traversabila.

Au si facut asta cei de la CFR, Dumnezeu sa ii tina mult si bine, doar ca, pentru ca nu au lege si pentru ca le place sa isi bata joc de noi, la fel cum fac multe alte institutii din tara asta, au uitat sa acopere cele doua santuri care s-au format „natural” de-o parte si de cealalta a trecerii dupa scoaterea dalelor vechi si inlocuirea lor cu dalele noi.

Doua luni mai tarziu, masina mea este la un pas de a nu mai putea fi controlata. Planetarele de pe ambele parti trebuie schimbate, cand iau curba sunetul facut de acestea fiind comparabil cu cel a doua avioane F16 care trec deasupra capului unei persoane. Mecanicul zice ca trebuie sa imi schimbe si alte patru piese, plus manopera si sucul lui, suma totala de plata e de 590 de lei. Da, draga CFR, banii astia voi, daca ati fi draguti si corecti, ar trebui sa ii platiti la mecanic, dar voi sunteti muisti si nu aveti de gand sa faceti asta, corect? Sitam eu.

Nu va dau in judecata, desi as avea probe sa castig si sa imi platiti reparatia, dar nu am timp sa ma lupt cu voi prin tribunale, intr-o tara in care orice proces, cat de mic, dureaza cel putin 3 sau 4 ani. In schimb, va urez muie voua, celor care mi-ati distrus masina, pe care trebuie sa repar acum cu o buna parte din salariul meu pentru o luna, ca nu am salarii nesimtite ca voi si, daca am noroc, o sa o stric din nou, din cauza aceleiasi treceri, pentru ca voi oricum nu o veti repara.

P.S.: Va jur ca nu va mint acum! Scriind acest articol, ma suna tata. „Hai pe Timisorii la trecerea de cale ferata ca am facut pana la bicicleta”. A facut o pana de toata frumusetea in sparturile de la trecerea de la calea ferata, trecand cu bicicleta PE JOS faimoasa si in bataie de joc reparata trecere. Dubla muie, draga CFR…

Citiţi mai departe
7 Comments

7 Comments

  1. Radu

    31 iulie 2015 at 18:01

    Felicitari, in sfarsit le spune cineva pe bune

  2. Razvan

    31 iulie 2015 at 19:19

    cum dracu au ajuns astia sa faca bani?is penibili

  3. pai.da

    31 iulie 2015 at 23:22

    Pai si noi le-o dam la muie…ca zilnic dam cu masina in santul lor..

  4. repta

    1 august 2015 at 08:22

    Cum se traduce cuvantul “muie” ??

    • Lugojeanul

      1 august 2015 at 11:28

      MÚIE s. v. gură.
      Sursa: Sinonime (2002) | Adăugată de siveco | Semnalează o greșeală | Permalink
      múie s.f. (reg. argotic) gură; (în expr.) a duce cu muia = a amăgi, a înșela, a duce cu vorba.
      Sursa: DAR (2002) | Adăugată de blaurb. | Semnalează o greșeală | Permalink
      MÚIE s. f. (Arg.; folosit adesea art. și mai ales în expresii) Gură, fleancă. (din țig. mui (Graur, Juilland))

  5. permafrost

    1 august 2015 at 13:37

    Da uite cum stau lucrurile : bjovhljkhvuhe – muie , hvgbhsdv – muie , cbhfvfvf – muie.

  6. A.

    5 august 2015 at 09:09

    Ne mai “rupem” mult masinile in drumurile de kkt din orasul asta ? Ce dracu’ pazeste primaria ? Noul (non)sens giratoriu in care or aruncat banii degeaba ,pana acum au fost 2 sau 3 accidente din cauza lui , ieri am trecut si eu pe strada Timisoarei si la calea ferata se pare ca problema a ramas …oare ce asteapta ?

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

După luni întregi de mocirlă, Primăria reia lucrările de reabilitare în zona fostei autogări

Publicat

în

După ce a început lucrările în luna octombrie şi toată iarna întreaga zonă a fostei autogări a rămas îngropată în noroi, Primăria Lugoj anunţă reluarea lucrărilor.

“Este vorba de sistematizarea rutieră a zonei Splaiul Morilor. Este un proiect care va schimba complet aspectul zonei din jurul pieței agroalimentare <<Timișul>>. Se desfășoară lucrări de amenajare urbanistică (sistematizare rutieră) a unei zone a municipiului Lugoj care este cuprinsă în perimetrul format din: str. Unirii, Piaţa I.C. Drăgan, str. Someşului, str. Gherghinelor, str. Ion Vidu, str. Ştefan cel Mare, str. Insulei şi malul drept al râului Timiş de la autogara Atlassib până la Podul de Fier.

Se vor executa lucrări de: modernizare a carosabilului, modernizare a trotuarelor, realizarea de noi trotuare aferente malului râului Timiş, realizarea de noi locuri de parcare, echiparea cu semne de circulaţie, realizarea iluminatului public (unde acesta este insuficient sau lipseşte), realizarea de noi spaţii verzi, evacuarea apelor pluviale, realizarea de rampe de acces pentru persoanele cu dizabilităţi, crearea de piste pentru biciclete, realizarea marcajelor rutiere”, arată Primăria Lugoj printr-un comunicat de presă transmis către Lugojeanul.ro.

Zona unde se lucrează este şi cea în care, primarul a promis că va muta toate manifestările din centrul oraşului.

Conform contractului lucrările ar trebui să se încheie  în 14 luni, adică până la sfârşitul acestui an.

Citiţi mai departe

Actualitate

EXCLUSIV: Fabrica Rieker din Lugoj se închide. Sute de muncitori rămân șomeri

Publicat

în

Fabrica de pantofi Rieker din Lugoj se închide, au confirmat pentru Lugojeanul.ro mai mulți angajați ai companiei.

În jur de 700 de muncitori care lucrează la Rieker vor rămâne fără locuri de muncă în perioada următoare. Potrivit acestora, data estimată la care vor fi trimiși în șomaj este finalul lunii martie.

Lugojeanul.ro a contactat conducerea fabricii, însă reprezentanții acesteia nu au dorit să comenteze deocamdată informația.

“Vom trimite în zilele următoare un comunicat de presă, inclusiv la dumneavoastră. Deocamdată nu comentăm nimic”, a declarat pentru Lugojeanul.ro Ionuț Păsulă, managerul companiei lugojene.

Informația că Rieker urma să se închidă circula printre muncitorii fabricii de pantofi încă din toamna anului trecut. Angajații spun că decizia vine în urma ultimelor măsuri fiscale luate de către Guvernul României.

Citiţi mai departe

Actualitate

Ce verdict a dat comisia regională de monumente în legătură cu noul pod al lui Boldea

Publicat

în

Comisia regională de monumente a fost la Lugoj, săptămâna trecută, pentru a analiza locul în care primarul Francisc Boldea vrea să construiască noul pod.  Specialiştii din mai multe judeţe au anunţat că în cursul acestei săptămâni, vor spune dacă sunt de acord cu ridicarea noului pod.

Anul trecut, Direcției Județeană pentru Cultură Timiș a respins propunerea primită de la primarul Lugojului şi nu a aprobat proiectul.

“Avizul nu a fost încă emis pentru că sunt câteva probleme acolo care trebuie lămurite. Avizul dacă va fi, se va da cu multe condiţii! Aşa încât nu putem spune cu certitudine că se face podul acolo. Deocamdată nu e nici un da, nici un nu din partea noastră. Dacă va fi un da, va fi foarte condiţionat! Din raţiuni diferite, în primul rând pentru că nu există niciun proiect de urbanism acolo. Eu ştiu că primăria poate să spună că nu are nevoie, dar să faci un pod fără PUZ, nu a mai văzut nimeni! Sunt câteva lucruri care trebui lămurite”, a declarat Sorin Predescu, directorul Direcției Județene pentru Cultură Timiș pentru Lugojeanul.ro.

Reprezentantul Direcției Județene pentru Cultură Timiş a mai precizat că în planul de mobilitate, votat de Consiliul Local Lugoj, în urmă cu doi ani acest pod nu apare.

Podul de Fier din Lugoj a fost dat în folosință în anul 1902, în prezent fiind ieşit din garanţie.  Podul dorit de Francisc Boldea va avea două benzi de circulație, una pe fiecare sens. Un design inedit, urmând să fie susținut de două pârgii și să fie construit fără picioare de susținere. Podul, care va costa două milioane de euro, va fi dotat cu piste pentru bicicliști, trotuare și va avea o lățime totală de 12 metri.

Citiţi mai departe

Cele mai citite

%d blogeri au apreciat: