Connect with us

Social

Hella România a ajuns deja la 3.700 de angajaţi. Fabrica de la Lugoj se extinde

Publicat

în

 

Pe piaţa din România, compania şi-a început activitatea în anul 2005. În prezent, HELLA România înseamnă trei unităţi de producţie localizate în Timişoara, Arad şi Lugoj, un centru administrativ de servicii corporate în Timişoara şi trei centre de proiectare şi dezvoltare în Craiova şi Timişoara. În toate acestea lucrează astăzi aproximativ 3.700 de angajaţi. După 12 ani de dezvoltare stabilă şi continuă, HELLA România generează vânzări anuale de peste 500 milioane de EURO din activităţile sale complexe, arată Ziarul Financiar.

„Ţinând cont de megatrendurile din industria globală, focusul principal al operaţiunilor curente şi viitoare din România este cu precădere în zona ma­nagementului energiei în automobile. În următorii ani, ne aşteptăm să continuăm trendul ascendant al cifrei de afaceri, coroborat cu creşterea încărcării spaţiilor de producţie existente. În cazul fabricii din Arad, la începutul acestui an, am finalizat investiţiile în dublarea capacităţii de producţie, având în vedere şi investiţii viitoare în linii de producţie cu un grad înalt de auto­matizare. În ceea ce priveşte atractivitatea noastră în piaţa muncii, îmi doresc să convingem pe mai departe şi pe cât mai mulţi colegi despre mediul de lucru deschis / colaborativ / bazat pe relaţii umane şi profesionalism”, a precizat Gelu Murariu, manager general HELLA România, responsabil de divizia Electronics.

Un procent important din produsele principale realizate în România sunt concepute de către angajaţii centrelor de design şi dezvoltare din Timişoara şi Craiova. Printre produsele de top, amintim cele din segmentul de Energy Management (senzori baterie, convertoare DC/DC, module de control al combustibilului, sisteme de management al bateriilor LiIon din maşinile electrice), precum şi sisteme specifice zonei de autonoumus driving (Compact Radar 77GHz) şi de siguranţă a condusului şi a participanţilor la trafic.

Pentru centrele de dezvoltare din Timişoara şi Craiova, transformarea şi di­gitalizarea industriei automotive implică o creştere continuă. Astfel, s-a pus accentul pe creşterea în dimensiune şi în resurse, cu investiţii însemnate în training, în achiziţia de echipamente de ultimă generaţie şi în dezvoltarea infrastructurii de birouri. În Craiova, aproximativ 300 de angajaţi se vor muta într-o clădire high-tech cu facilităţi de ultimă generaţie, în următorul an. De asemenea, se urmăreşte dezvoltarea de proiecte şi produse complete în România, începând de la achiziţii, dezvoltare şi testare, până la producţie şi vânzare, prin canalizarea energiei pe creşterea competenţelor şi a respon­sabilităţii echipelor implicate într-o diversitate de proiecte.

O latură cu tradiţie pentru businessul HELLA România este producţia de echipamente de iluminat, care are loc în fabrica din Lugoj unde, de peste 10 ani, angajaţii implementează cu success cele mai noi tehnologii, adaptate la schimbările rapide din industria automotive.

„Unitatea de producţie din Lugoj reprezintă un business integrat bine conturat pe zona operaţională, dar şi pe partea de proiectare şi dezvoltare, permiţând un nivel de autonomie crescut pe toate funcţiunile de tip design mecanic, optic, electronic, hardware şi functional safety. Pasiunea şi profesionalismul colegilor noştri, precum şi grija companiei de a investi continuu în pregătirea oamenilor săi, ne-au transformat într-un centru de competenţă design & development pentru tot ce înseamnă girofaruri la nivel global. Mai mult, această abordare ne-a ajutat ca, în 10 ani de activitate, să devenim un lider în zona de Special Applications şi să generăm o creştere impresionantă de personal, deoarece, în 2018, marcăm extensia fabricii cu încă 11.000 mp de clădiri şi atingem borna de 1.000 de angajaţi”, a declarat Alin Ţăpîrdea, manager general HELLA România, responsabil de divizia Special Applications.

O poveste de succes o reprezintă şi dezvoltarea HELLA Corporate Center, un punct administrativ important, care, într-o perioadă de 8 ani, a ajuns de la 35 la 600 de angajaţi. Centrul de compentenţă din Timişoara oferă suport atât celorlalte locaţii din România, cât şi locaţiilor HELLA la nivel global, în domenii precum: Finance, Controlling, Purchasing, Human Resources, Sales, Information Management, Global Support şi Facility Management.

„Nivelul dezvoltat de competenţă din piaţa locală ne-a transformat într-un centru de importanţă strategică pentru HELLA, deoarece 80% dintre serviciile efectuate aici deservesc alte procese HELLA la nivel global. Suntem conştienţi că factorul uman are un impact deosebit pentru organizaţia noastră, iar acest lucru ne determină să investim tot mai multe resurse în dezvoltarea colegilor şi încredere în alocarea de proiecte, astfel încât ei să se bucure de un grad ridicat de autonomie în îndeplinirea obiectivelor”, a declarat Mirabela Chera, director HELLA Corporate Center.

Sub motto-ul „We partner with talented people and support their passion for technology and innovation”, HELLA România continuă ascensiunea pe un drum de succes pe piaţa automotive din ţară, angrenând specialişti şi profesionişti din toate domeniile, dar şi studenţi şi absolvenţi aflaţi la început de carieră, într-o companie care se bazează pe stabilitate, comunicare şi tehnologii inovatoare pentru viitor.

Sursa: zf.ro

 

Gammet 2000
Citiţi mai departe
Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Social

Retim a cumpărat o mașină care spală pubelele de la populație, după ce le golește de gunoi

Publicat

în

Retim a introdus în zona de colectare zero, de care aparține Lugojul, Buziașul, Recașul și încă 20 de comune, o nouă mașină care pe lângă golirea pubelelor are și posibilitatea de a le spăla. Laurențiu Avram, responsabilul de zonă, din partea Retim, spune că mașina va circula pe rând pe toate trasele, până când toate pubele vor fi spălate.

„Mașina asta este adusă în zona Lugojului, în special, dar și a comunelor din zona zero. E o masina nouă, un pic mai specială, pentru că și golește gunoiul, și spală pubelele și le lasă curate. Sperăm să aducem mai multe în zonă, dar momentan asta face față la tot orașul pentru că noi nu vom lăsa nicio pubelă neagră nespălată”, spune Laurențiu Avram, responsabilul Retim pentru zona Lugojului.

Avram mai spune că pubelele vor fi spălate cel puțin odată pe trimestru, însă pe viitor vor fi achiziționate și alte mașini de acest fel.

Sursa TENTV
Citiţi mai departe

Social

Bătrân de 85 de ani de lângă Lugoj, în port popular, la protestul diasporei de pe 10 august de la București

Publicat

în

Fotografiile cu un bătrân îmbrăcat în costum popular care a participat la protestul diasporei de pe 10 august, în care s-au scandat lozinci împotriva celor care guvernează România, au devenit virale pe internet. Bătrânul, cu care internauții au socializat și aflat că are 85 de ani, a ajuns la București după un drum interminabil cu trenul, acesta fiind tocmai din Belinț.

Îmbrăcat într-un port popular bănățean, bătrânul a atras, prin simplitate și modul în care s-a purtat prin mulțime, toate privirile și admirația către el. La una dintre fotografiile cu localnicul din Belinț s-au adunat peste 1000 de distribuiri și sute de like-uri pe rețeaua de socializare Facebook.

“Omul acesta are 85 de ani şi a venit cu trenul, singur, tocmai din comuna Belinţ, judeţul Timiş. A venit la protest, ca şi anul trecut, pentru că s-a săturat de comunişti. A trăit din plin şi epoca Dej, şi epoca Ceauşescu, şi epoca neocomunistă a FSN-PDSR-PSD. E conştient că el nu mai apucă să vadă o altă epocă, dar se gândeşte la nepoţii şi strănepoţii lui. Când vezi un asemenea om, te simţi mic, laş şi nedemn”, a scris Simona Callas, cea care a postat fotografia, pe Facebook.

Un alt internaut care l-a pozat pe bătrânul de la Belinț la București a fost chiar Virgil Ianțu. Vedeta de televiziune și-a exprimat respectul față de protestatar.

“Văzându-l pe acest om frumos mergând spre protestele din Piața Victoriei, mă întrebam câte nedreptăți a văzut, câți oameni ai vremii care au condus țara asta împotriva ei i-au adus suferința și ce îl mâna astăzi (n.r., 10 august) să meargă să își spună păsul. Încă o lecție de democrație oferită de cei pe care ar trebui să îi ascultăm mai des până îi mai avem printre noi. Mulțumim, omule“, a scris Virgil Ianțu.

Citiţi mai departe

Social

Spitalul din Lugoj riscă să rămână fără oxigen și să îi fie blocate conturile din cauza unei datorii record

Publicat

în

Unitatea medicală a Lugojului este pe punctul de a rămâne fără oxigen, un element medical indispensabil mai ales la secția de ATI și pentru bolnavii aflați în stare gravă. De asemenea, spitalul poate să rămână nu doar fără elementul în sine, ci și fără instalația de oxigen, motivul fiind chemarea în instanță a unității de către furnizorul instalației, care cere spitalului să-și plătească datoria record de 2,5 miliarde de lei vechi. 

Pentru că spitalul nu poate plăti datoriile, unitatea s-ar putea trezi cu conturile bancare blocate, alături de o criză de oxigen fără de care unitatea nu ar putea funcționa normal. Conducerea spitalului spune că problema oxigenului este doar una dintre cele mai grave ale unității medicale

Toate datoriile s-au acumulat din cauza subfinanțării unității medicale, care primește bani pentru reabilitare. Banii pentru reparații nu pot fi însă utilizați din cauza procedurilor greoaie, iar datoriile la celelalte sectoare se adună până la sume colosale. Astfel, unii lugojeni ajung să reabiliteze saloane medicale din propriile buzunare.

“Datoriile vor acumula datorii în continuare, nu am cum să le achit în condițiile astea. Am lungit rahatul cât am putut de mult, ca să mă exprim direct. Am mai avut o chestie așa, tot cu oxigenul, dar oamenii nu mai vor acum să treacă cu vederea. Până la urmă e normal să te șantajeze, că ăsta e șantaj, nu e oxigenul meu, e pentru pacienți. Dacă primăria ar dori, ar putea să îmi dea bani din reabilitare, pentru că ei îmi dau bani de reabilitare pe care eu nu îi pot folosi. 

Ar putea face rectificare și să luăm de acolo și să plătim datoriile. La medicamente am datorii de 10 ori mai mari ca la oxigen. Nu au fost lipsuri mari în spital, de bine de rău am avut căldură și mâncare, am avut tot. Dar atât putem noi să facem, eu ca manager nu pot face mai mult decât mă ține plapuma”, a declarat pentru Lugojeanul.ro Erwin Floroni, managerul Spitalului Municipal “Dr. Teodor Andrei” Lugoj.

Citiţi mai departe

Cele mai citite