Connect with us

Administrație

Francisc Boldea îşi prezintă raportul în faţa consilierilor locali. Cu ce realizări se mândreşte

Publicat

în

Joi, 29 martie, primarul Francisc Boldea va prezenta consilierilor locali raportul său de activitate pentru anul 2017.

Documentul are 31 de pagini şi e împărţit pe capitole: infrastructură rutieră şi edilitară, sănătate, salubritate, asistenţă socială, educaţie, culte, copii şi tineret, administraţie locală, în dialog cu cetăţenii, proiecte de finanţare, cultură, evenimente din viaţa oraşului şi sport.

“La sfârși de an am făcut o analiză serioasă a activităţii pe care am desfăşurat-o. Au fost o seamă de lucrări mai ample, ca aceea de reabilitare şi sistematizare a parcărilor din Cotu Mic, cea de punere în practică a proiectului prin care am dat o nouă faţă pieţei Obor, împreună cu cele două străzi de acces şi alte lucrări obişnuite cum sunt cele de sistematizare din cartierul Timişoarei 110 şi noul cartier MAN. În cadrul programului de reabilitarea a aleilor şi trotuarelor prin dalare vreau să amintesc doar modernizarea din Parcul George Enescu, împreună cu dotarea cu mobilier urban. Am continuat şi reabilitarea faţadelor a unor clădiri din centrul istoric al oraşului, cu clădirile cu numărul 5 şi 6 din Piaţa JC Drăgan. Am reluat lucrările la ştrandul municipal şi sperăm ca anul viitor să finalizăm şi acest obiectiv. De asemenea, am desfăşurat şi lucrări de reabilitarea reţelei de apă a oraşului. În ceea ce priveşte modernizarea sistemului de canalizare, amintesc aici reabilitarea bazinului de retenţie, realizată în cea de-a doua parte a anului. Am achiziţionat pentru Meridian 22 utilaje pentru repararea carosabilului afectat de lucrări la reabilitarea reţelei de apă, iar pentru Salprest SA încă 67 de containere de colectare selectivă a gunoiului, care le completează pe cele 67 deja existente.”, arată Francisc Boldea cele mai importante realizări din 2017.

Aici găsiţi întregul raport al primarului: 2.1 Raport activitate Primarul Municipiului Lugoj

 

Citiţi mai departe
Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

Consilierii lugojeni se întâlnesc să discute despre transport, impozite şi un proiect controversat

Publicat

în

Consilierii lugojeni se întâlnesc joi, 26 aprilie 2018, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj, unde se va desfăşura şedinţa ordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj.

Aleşii locali vor discuta despre cum va fi gestionat de la 1 mai transportul în comun din Lugoj, aflat acum în administrarea Meridianului, despre majorarea impozitelor şi taxelor locale pentru 2019, aprobarea regulamentului de funcţionare a Direcţiei de asistenţă socială, majorarea tarifelor la apă şi canal, stabilirea cuantumului lunar de carburant pentru maşinile Primăriei Lugoj. Revine pe ordinea de zi şi controversatul proiect privind transferul terenului de la MapN, în proprietatea municipiului Lugoj, proiect respins de cinci ori de către consilierii locali.

Iată, mai jos, ordinea de zi a şedinţei de joi, 26 aprilie:

Proiecte de hotărâri privind:

  1. Solicitarea către Guvernul României de emitere a unei hotărâri pentru   transmiterea din domeniul public al Statului Român și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al Municipiului Lugoj, județul Timiș a unei părți din  imobilul 1252 situat în municipiul Lugoj, str. Timișorii nr. 124. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  2. Stabilirea modalității de gestiune, aprobarea Regulamentului, Studiului de oportunitate, Caietului de sarcini și Contractului de delegare a gestiunii Serviciului de transport public local din Municipiul Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  3. Aprobarea Studiului de Fezabilitate, Documentației tehnico – economice și Indicatorilor tehnico – economici aferenți obiectivul de investiții “Modernizarea stațiilor de transport public și implementarea sistemului automatizat de închiriere biciclete în municipiul Lugoj” și Caietul de sarcini achiziție autobuze electrice. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  4. Aprobarea indexării nivelurilor impozitelor și taxelor locale care constau într-o anumită sumă în lei sau care sunt stabilite pe baza unei anumite sume în lei, a taxelor speciale precum și limitele amenzilor care se fac venit la bugetul local, aplicabile în anul fiscal 2019. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  5. Stabilirea impozitelor şi taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2019. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  6. Aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Direcției de asistență socială comunitară Lugoj; Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  7. Stabilirea costului mediu lunar de întreţinere și a contribuției de întreținere datorată de beneficiarii și /sau susținătorii legali ai acestora pe anul 2018, pentru serviciile acordate în regim rezidențial în Căminul pentru persoane vârstnice din cadrul Complexului de servicii “Sfântul Nicolae”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  8. Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2018 al S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj. Iniţiatori: consilierii locali Crăciunescu Iosif și Ban Gheorghe;
  9. Stabilirea cuantumului lunar de carburant pentru autovehiculele care deservesc parcul auto al Primăriei Municipiului Lugoj și a serviciilor publice subordonate. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
Citiţi mai departe

Administrație

Izvorul de la care se alimentează mii de lugojeni va fi reabilitat. Primăria anunţă începerea lucrărilor

Publicat

în

Asa ar urma să arate izvorul de la Tapia, după amenajare

Asa ar urma să arate izvorul de la Tapia, după amenajare

Un proiect anunţat de administraţia locală încă din 2016 este readus în actualitate de Primăria Lugoj. Primarul Francisc Boldea a anunţat că vor începe lucrările la izvorul de pe drumul județean 680 Lugoj – Tapia, vor fi demarate lucrări de reabilitare și modernizare.

Izvorul va fi reabilitat până în luna iunie

Proiectul este programat să fie finalizat la începutul lunii iunie. Izvorul de la Tapia este un loc cunoscut de unde foarte mulți lugojeni iau apă de băut, dar care este distrus de aproape 30 de ani. Suma alocată pentru reparații și modernizare este de 50.000 de lei.

SURSA TEN TV

Citiţi mai departe

Administrație

Lugojenii nu vor merge la ştrand în luna mai, aşa cum a promis primarul. Francisc Boldea ameninţă cu sancţiuni

Publicat

în

Ştrandul din Lugoj nu se deschide nici în acest an, de 1 mai, aşa cum se întâmplă în alte locuri din ţară.

Surse din administraţia locală susţin că întârzierile sunt mari şi nu e exclus ca şi în această vară ştrandul să rămână tot închis. Chiar dacă, încă de anul trecut, primarul Francisc Boldea a avansat ca termen de finalizare a lucrărilor luna mai a acestui an.

“Se lucrează! S-au adus toate pompele şi noi sperăm să fie gata în luna mai”, a spus Francisc Boldea. Întrebat dacă acest termen va fi respectat, edilul-şef al Lugojului a spus că nu poate garanta.

“Dar dacă nu se finalizează, contructorul va fi pus să plătească penalităţi. Aşa cum scrie în contract”, a spus primarul, pentru Lugojeanul.ro

Lucrările la ştrandul din Lugoj au fost blocate din 2014, la un an după ce au început. Primăria Lugoj, constructorul Matcon și proiectantul Rheinbrucke, au avut mai multe neînţelegeri legate de plățile făcute în timpul proiectului. Valoarea lucrărilor de reabilitare depășește 2 milioane de euro. L-am Întrebat pe Francisc Boldea, de ce nu s-au aplicat penalităţi până în prezent. “Nu se putea. Pentru că pe toată perioada cât nu s-a lucrat, contractul a fost suspendat”, s-a justificat primarul Lugojului.

Citiţi mai departe
Publicitate

Cele mai citite

%d blogeri au apreciat: