Connect with us

Administrație

Febra alegerilor europarlamentare a inceput! In Timis se cauta si un primar, un deputat si un consiliu local

Publicat

în

alegeri europarlamentare euroalegeri 2014 mai 2Luna mai va fi una dintre cele mai agitate din ultimii ani din punct de vedere politic în Timiș, odată cu alegerile europarlamentare, la care se adaugă cele din Colegiul 3 Deputați și cele pentru localitățile Săcălaz și Criciova, care își vor alege un nou consiliu local și respectiv un nou primar. Postul din Colegiul 3 Deputați a rămas vacant după ce Maria Grapini a demisionat, în speranța că va reuși un loc în Parlamentul European. În județul nostru vor fi organizate 596 de secții de votare, special pentru euroalegeri, dar și 52 de secții pentru Colegiul III Timișoara, trei secții la Criciova pentru scaunul de primar și încă 5 la Săcălaz pentru consiliul local.

Astfel, peste 600.000 de timișeni vor putea vota pentru locurile din Parlamentul European, dar și peste 70.000 pentru colegiul 3. La Criciova, acolo unde se alege primarul localității, sunt 1.340 de persoane cu drept de vot, iar la Săcălaz nu mai puțin de 6.400. Cei care aspiră la un post de eurodeputat își pot lipi afișele electorale în locurile special amenajate începând cu 24 aprilie, iar cei pentru colegiul 3 abia din 5 mai. Ultimii vor fi cei din Criciova şi Săcălaz, care îşi vor face publicitate abia din 5 mai.

Conform pressalert.ro, costurile alegerilor nu sunt deloc mici. Doar pentru alegerile europarlamentare se cheltuie două milioane de lei. „Președinții de secții de votare vor fi plătiți cu câte 85 de lei pe zi, cel mult cinci zile, plus câte zece lei pentru mâncare. Vicepreședinții vor primi 65 de lei pe zi, plus cei zece lei pentru mâncare”, a declarat subprefectul Marossy.lugojeanul-news-everywhere,-everytime-bannerA apărut „We are Happy in Lugoj”! LIKE&SHARE

Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Demers important pentru reconstrucția stadionului. Consilierii locali discută proiectul

Publicat

în

Consilierii locali din Lugoj sunt chemați joi, în ședința Consiliului Local Lugoj, pentru mai multe proiecte care urmează să fie discutate. Unul dintre cele mai importante este cel legat de aprobarea alipirii, într-o singură parcelă în suprafaţă totală de 76.138 m.p. a unor imobile – terenuri aparţinând domeniului privat al municipiului Lugoj. Este vorba despre terenurile dintre fosta autogară și malul râului Timiș, unde în trecut a funcționat un teren de fotbal.

Alipirea terenului, într-o singură suprafață, se face pentru că Primăria Lugoj a depus un proiect la Compania Națională de Investiții(CNI) pentru finanțarea reconstrucției stadionului. După cum susține primarul Francisc Boldea, pe terenul de la fosta autogară este necesară construcția bazei de antrenament, obligatorie în proiectul depus de primărie.

“Acolo trebuie să avem o suprafață compactă. Proiectul pentru noul stadion conține și o bază de pregătire și de antrenament. Asta înseamnă un stadion cu 500 de locuri, cu teren de fotbal și de handbal, practic tot ce înseamnă o bază de antrenament. Noi suntem deja în lista de sinteză, prinși cu proiectul, la CNI, altfel nu ne cereau să facem aceste demersuri. Stadionul mare va avea 5.000 de locuri , cu tot ce înseamnă el: nocturnă, tribune noi, vestiare, tabelă nouă și așa mai departe”, spune Francisc Boldea.

Primarul Lugojului spune că se așteaptă ca, până la sfârșitul acestui an, proiectul să primească acceptul și finanțarea de la CNI, iar de anul viitor să înceapă lucrările.

Citiţi mai departe

Administrație

Primăria Lugoj anunță că suspendă audiențele. Care este motivul invocat

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj anunță că suspendă alegerile pe perioada campaniei electorale pentru alegerile prezidențiale.

“Având în vedere organizarea alegerilor prezidențiale, Primăria Municipiului Lugoj anunţă suspendarea audienţelor în perioada 14.10.2019 – 22.11.2019”, au comunicat reprezentanții primăriei, printr-un comunicat de presă.

Primarul Francisc Boldea susține că reglementările legale legate de campania electorală l-au obligat să ia această decizie.

„Așa spune legea, că în perioada campaniilor electorale nu se țin audiențe. Le vom relua imediat după turul al doilea. Vor fi ținute mai departe de primar, viceprimar și secretarul general al primăriei”, a declarat Francisc Boldea.

Citiţi mai departe

Administrație

Interzis la spart străzi în Lugoj! Doar până la primăvară

Publicat

în

Primăria Municipiului Lugoj anunţă că, începând cu data de 01.11.2019, nu se mai eliberează acordul pentru  executarea lucrărilor de branşamente şi racorduri subterane pe domeniul public cu carosabil asfaltat şi pavat solicitate de persoanele fizice şi juridice pe baza autorizaţiilor de construire.

„E o decizie pe care o dăm în fiecare an. Până în 15 martie nu se mai fac intervenții în carosabil, pentru că în această perioadă sunt foarte greu de reparat”, a spus Francisc Boldea. Cei care doresc informații suplimentare pot obţine de la Primăria Municipiului Lugoj, Biroul Tehnic,  Avize, Control Urban, camera 211, etaj II, telefon 0256/352240, zilnic intre orele 8.00 – 16.00. Fax 0256/350393, e-mail :contact@primarialugoj.ro.

 

Citiţi mai departe

Cele mai citite