Connect with us

Social

Directorul spitalului: “Dacă doriţi să filmaţi chestii urâte, cu dragă inima! Am cel puţin zece”

Publicat

în

Erwin Floroni, directorul spitalului din Lugoj a susţinut o conferinţă de presă în care a dat explicaţii după ce săptămâna trecută a apărut, pe reţele de socializare, o filmare cu pereţii sparţi şi plini de igrasie şi mucegai din spital. Floroni recunoaşte problemele spitalului şi spune că mai mult nu a putut să facă, de când este director, adică de puţin peste un an de zile.

“Dacă doriţi să filmaţi chestii urâte, cu dragă inimă! Pentru că am foarte multe chestii urâte de arătat. La cum arată spitalul în secunda asta, am cel puţin 10 chestii urâte pe care le puteţi filma şi arăta. Toate subsolurile sunt inundate şi, vă daţi seama că, dacă iese canalizarea în oraş nu are cum să nu iasă în spital. O mare parte din subsoluri sunt pline de igrasie, pereţi căzuţi, ţevi sparte şi aşa mai departe. Dacă se doreşte defăimare şi filmare în zonele astea, sigur că se poate. Aşa cum o filmat şi aia la susbsol, pe hol, unde bineînţeles că pe lângă geamul ăla intră apă, aşa se poate filma în fiecare subsol. Nu zic că doar subsolurile sunt aşa! Am casele scărilor pline de igrasie, am Psihiatria cu zone foarte urâte, dar nu se pot rezolva toate într-un an de zile, indiferent câţi bani aş avea pe lumea asta. Am spus şi spun. Dacă primesc şi de 30 de ori mai mulţi bani ca până acum, nu am cum să rezolv într-un an de zile toate situaţiile”, a spus Floroni.

Directorul spitalului susţine că reparaţiile nu se mişcă aşa cum ar trebui din cauza birocraţiei exagerate din sistemul medical.

“Indiferent cât de mulţi bani primesc, toţi banii trebuie să urmeze un curs legal. Eu nu mă bag în ilegalităţi. Pentru orice lucrare se achiziţionează un arhitect, pe SEAP. Din păcate, pe zona de vest este un singur arhitect pentru spitale. El trebuie să facă proiecte pentru orice chestie, proiecte care durează. După care trebuie aprobare de la Mediu, de la ISU, de la DSP. Un milion de aprobări! Fiecare din instituţiile astea îşi rezervă dreptul de a da aprobările între 15-30 de zile. Mai mult, Mediul îşi rezervă 60 de zile. Asta înseamnă că un caiet de sarcini durează minim trei luni de zile, în cele mai bune cazuri, dar poate dura şi şase luni.  Ca să faci nişte lucrări, îţi ia şase luni caietul de sarcini, în condiţiile în care bugetul de la primărie se face în martie, aprilie. În septembrie, cel mai rapid, poţi să ai caietele de sarcini”, spune directorul.

Erwin Floroni a explicat şi ce a reuşit să facă de când este manager. “Am făcut până acum Ginecologia, Infecţioasele, am făcut sala asta de şedinţe, de conferinţe să fim şi noi în rândul lumii, să avem unde să ne ţinem şedinţele. De asemenea, tot aici e punctul de colectare a sângelui, practic e o zonă multifuncţională. Am făcut holul principal, am mutat în spate toate birourile, pentru că nu era normal cum au fost, se pierdea extrem de mult timp cu hârtiile. Aşa că anul trecut am consumat toţi banii”, a spus Floroni, care a dorit să-l asigure încă o dată pe primarul Francisc Boldea că nu va primi înapoi niciun leu din cei “18 miliarde”, pe care i-a alocat spitalului.

“Prima lucrare este pusă deja pe SEAP, e vorba despre geamurile la subsoluri, ca să nu mai ploaie înăuntru. Trebuie să facem un bazin de expansiune sau să fie un sistem să nu mai vină apa din canalizare în pivniţă. Tot anul asta, mi-am propus să fac pentru persoanele cu dizabilităţi acele rampe şi wc-uri în fiecare clădire, iar la clădirea din spate, având Pneumologia la etaj, un lift. Din păcate, liftul durează între şase şi opt luni de zile doar aprobarea. Asta este, asta e legislaţia”, a mai spus managerul lugojean. Acesta a declarat că nu ştie dacă mai doreşte încă un mandat la conducerea spitalului  şi că e gata să renunţe oricând dacă nu va mai avea susţinerea colegilor săi.

Citiţi mai departe
1 Comment

1 Comment

  1. Pingback: Directorul spitalului: "Dacă doriţi să filmaţi chestii urâte, cu dragă inima! Am cel puţin zece"

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Social

HELLA România: susținem sănătatea comunității

Publicat

în

Compania a oferit sprijin pentru renovarea a patru saloane din cadrul secției de Anestezie și Terapie Intensivă (ATI) a Spitalului Municipal Lugoj, care deservește anual mii de pacienți.

Persoanele bolnave care ajung în saloanele ATI vor beneficia de condiții de cazare moderne datorită renovării complete.

Cu sprijinul companiei de origine germană, s-au realizat lucrări de zugrăvire, s-au făcut intervenții de reparare a tencuielii, au fost schimbate toate instalațiile: cea electrică, termică și cea sanitară, s-au înlocuit ferestre, tavanuri, a fost montat linoleum special antibacterian.

“Suntem parte din comunitatea locală. Datorită activității colegilor noștri, compania se dezvoltă și este relevantă la nivel global pentru industria producătoare de mașini. Acest lucru este posibil atunci când starea de sănătate susține performanța la locul de muncă. Implicarea HELLA România pentru ca Spitalul Municipal Lugoj să ofere condiții mai bune pacienților este un gest de normalitate. Ne dorim să fim implicați în proiecte de educație și de sănătate, iar colaborarea cu echipa spitalului continuă o lungă tradiție a implicării în comunitatea din Lugoj”, a spus Alin Țăpîrdea, director general HELLA România.

“Ne dorim un parteneriat cu companiile mari din Lugoj. Implicarea HELLA România este binevenită pentru că are impact imediat în activitatea noastră medicală, în confortul de care pot beneficia pacienții și în condițiile de muncă ale colectivului medical. Colaborarea noastră cu mediul privat poate schimba radical, în bine, experiența de boală a celor care vin în acest spital”, a subliniat dr. Floroni Erwin, directorul Spitalului Municipal Lugoj.

“Secția de Anestezie și Terapie Intensivă este solicitată pentru mai multe servicii medicale. În 2018, am realizat aproape 1500 de anestezii, au beneficiat de îngrijire postoperatorie după intervenții chirurgicale majore aproape 500 de pacienți, au fost internați aproape 450 de pacienți cu afecțiuni amenințătoare de viață și multiple insuficiențe de organ, 300 de pacienți au beneficiat de aproape 700 de unități de sânge și componente sanguine. Condițiile din saloane sunt foarte importante pentru astfel de bolnavi”, a spus dr. Delia Radu, șef-secție ATI și coordonator al Unității de Transfuzii.

Compania HELLA România este prezentă în comunitatea din Lugoj din anul 2006, cu activitate în domeniul producției de echipamente de iluminat pentru industria automotive. Până astăzi, HELLA Lugoj s-a dezvoltat continuu, fiind acum cea mai mare locație globală pentru divizia Special Application, pentru produse de iluminat vehicule. Câteva dintre gamele de produse fabricate în Lugoj sunt: girofaruri, faruri, lămpi de spate, lumini de interior, lămpi auxiliare pentru mașini electrice, pentru autobuze, mașini agricole, caravane, motociclete. Echipa din Lugoj este formată din peste 1150 de angajați, care au competențe diferite.

Compania mai are locații și în Arad, Timișoara și Craiova, echipa întreagă fiind formată din peste 4.500 de angajați care au activitate în proiectare, dezvoltare, producție și servicii suport pentru locațiile HELLA din toată lumea (printre altele: IT, resurse umane, finanțe, marketing și comunicare.) România este o locație strategică în cadrul grupului datorită complexității competențelor pe care le au angajații.

HELLA Group este unul dintre cei mai importanți 40 de furnizori pentru industria automotive din întreaga lume, prezentă în 35 de țări. Strategia de afaceri pentru următorii ani vizează dezvoltarea de proiecte în domenii precum mașina electrică și sisteme de autonomie a mașinilor (mașina fără șofer).

 

 

 

 

 

 

Citiţi mai departe

Social

O nouă acțiune “Astăzi Tu Dăruiești!” la Lugoj de Paști

Publicat

în


Voluntarii din cluburile Rotaract și Interact, cu sprijinul Rotary Lugoj, se pregătesc și în acest an să facă o bucurie semenilor lor care au o situație financiară mai precară, prin campania “Astăzi Tu Dăruiești!”. Ca de fiecare dată, reprezentanții celor două cluburi vor strânge alimente la supermarketul Carrefour din Lugoj, strada Nicolae Bălcescu, numărul 2. Acțiunea din acest an are loc în zilele de miercuri și joi, 24 și respectiv 25 aprilie.

Lugojenii pot participa la campanie într-un mod foarte simplu: după ce vă terminați cumpărăturile, puteți lăsa o parte din aceste cumpărături la ieșirea din magazin, în coșurile special destinate campaniei. Puteți dona, printre altele, făină, ulei, zahăr, orez, lapte, conserve, paste, cozonaci, ciocolată sau alte dulciuri, dar și oricare alte produse alimentare pe care le considerați de cuviință. La finalul celor două zile de campanie, voluntarii vor aduna alimentele și le vor transforma în pachete pe care le vor dona familiilor nevoiașe.

Ca de fiecare dată, pachetele cu alimente care vor fi adunate în cadrul campaniei “Astăzi Tu Dăruiești!” vor fi distribuite spre familiile nevoiașe din Lugoj, dar și spre cele din satele din vecinătatea orașului.

Citiţi mai departe

Social

Se închide una dintre cele mai vechi săli de fitness din Lugoj

Publicat

în


Una dintre cele mai vechi săli de fitness din Lugoj se închide. Nu de tot însă, pentru că sala urmează să fie redeschisă într-o altă locație. Este vorba despre sala de sport de pe strada Timișorii, de vis-a-vis de benzinăria OMV. Sala, care inițial a fost patronată de celebrul culturist Florin Teodorescu, a fost cumpărată mai apoi de omul de afaceri Dinel Miculescu.

Acesta a decis acum să închidă locația de pe strada Timișorii și să deschidă o sală nouă în cartierul Stadion din oraș. Deocamdată, din sala cea veche se mută aparatele de fitness în cea nouă. Nu există o dată stabilită la care se va inaugura noua locație.

Sala de sport de pe strada Timișorii a fost inaugurată în anul 2010.

Citiţi mai departe

Cele mai citite

%d blogeri au apreciat: