Connect with us

Actualitate

Clădirea fostei prefecturi, scoasă la vânzare. Cât de mare e prețul

Publicat

în

Clădirea în care a funcționat Prefectura Județului Severin este scoasă din nou la vânzare. Cum face parte dintr-un ansamblu de clădiri clasificat ca monument istoric prioritate au instituțiile statului la cumpărare.

Direcția Județeană de Cultură Timiș și-a exprimat deja neexercitarea dreptului de premțiune. Miercuri, 28 februarie, a fost rândul consilierilor locali lugojeni să se pronunțe. Aceștia au votat și aprobat propunerea primarului Francisc Boldea de a nu cumpăra clădirea.

În prezent imobilul aparține unei societăți comerciale din comuna Ghiroda, a cărui administrator este un cetățean italian. Prețul cerut pentru clădire și teren este de 3.000.000 de euro.

Gammet 2000
Citiţi mai departe
Click pentru comentarii

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Actualitate

Nu-l vor uita niciodată! Sute de prieteni își iau rămas bun de la Mario, tânărul ucis într-un accident de mașină lângă Lugoj

Publicat

în

Mario Ardelean, tânărul de doar 23 de ani care a murit într-un accident de mașină lângă Lugoj, va fi înmormântat luni la prânz. Băiatul, aflat la început de viață, circula cu mașina pe DN6 lângă Gavojdia. În noaptea de vineri spre sâmbătă, autoturismul în care se afla tânărul a fost izbit violent de către un camion condus de un șofer aflat aproape în comă alcoolică. 

Acesta, virând la stânga spre o balastieră, nu s-a asigurat la efectuarea manevrei și a intrat în plin în mașina condusă de Mario. Din nefericire, tânărul nu a avut nicio șansă de supraviețuire. Polițiștii l-au testat pe șoferul autocamionului cu aparatul etilotest, în urma testului rezultând o valoare de 1,28mg/l alcool pur în aerul expirat.

La spital, în sângele acestuia a fost depistată o valoarea de 3,2mg/l, aproape triplă față de cea de la fața locului. Bărbatul vinovat de moartea prematură a lui Mario a fost arestat preventiv pentru 30 de zile. Familia îndoliată a tânărului nu își poate reveni din șoc.

La fel de îngroziți de vestea că Mario nu mai este printre ei sunt și sutele de prieteni ai băiatului, care au postat pe rețelele de socializare mesaje de condoleanțe și de încurajare pentru familia greu încercată.

“A fost un copil foarte bun. Foarte respectuos, foarte calm, cuminte, bun cu toată lumea. Am fost cu el în școală, l-am știut bine, nu a făcut rău nimănui. Îmi pare foarte rău că a murit, nu îmi vine să cred”, a declarat pentru Lugojeanul.ro un prieten al lui Mario. 

Dumnezeu să-L odihnească!

sursa foto: Facebook.com

Citiţi mai departe

Actualitate

Văduva miliardarului lugojean Iosif Constantin Drăgan deschide o nouă afacere în România

Publicat

în

Veronica Gușă de Drăgan, fosta soție a miliardarului lugojean Iosif Constantin Drăgan, deschide o nouă afacere în România. Conglomeratul de firme deținut de Veronica, cea mai bogată româncă, a început demersurile pentru o nouă investiție în Poiana Brașov, acolo unde va fi construit un centru medical care va aparține grupului Veroniki Holding, cel care deține și Butan Gas. Afacerea a primit avizele necesare și urmează să devină realitate.

Ultima mare investiție a văduvei lui Drăgan a fost cea din 2017, când Veronica a deschis o fabrică de reciclare și producție de PET-uri lângă București. Veronica Guşă de Drăgan, fiica generalului Guşă, şef al Marelui Stat Major al Armatei Române până în 1989, este absolventă a facultăţii de drept. 

A început să lucreze la vârsta de 22 de ani alături de Iosif Constantin Drăgan, iar câţiva ani mai târziu, în 2001 a preluat conducerea executivă a întregului grup de firme deţinut de acesta. În acelaşi timp este şi unicul acţionar al grupului de firme, rebranduit în noiembrie 2010 sub denumirea de Veroniki Holding SpA, iar în domeniul medical mai deține deja Clinica Veroniki Life din București.

Veroniki Holding a fost creat în 2010 de către Veronica Guşă de Drăgan, ca structură unică de coordonare a Grupului Drăgan, operativ din 1948, an în care Iosif Constantin Drăgan a constituit societatea Butan Gas. În 2008, Iosif Constantin Drăgan a încetat din viaţă şi a lăsat în urmă o avere estimată la 1,6 miliarde dolari la acea vreme. În ultimii ani, Veroniki Holding a investit peste 400 de milioane de euro în Europa.

sursa foto: Mediafax

Citiţi mai departe

Actualitate

Drumarii pregătesc recepția pentru lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva, după întârzieri de trei ani

Publicat

în

FOTO adevarul.ro

Constructorii Lotului 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva au asfaltat cei 21 de kilometri şi au ajuns la final cu asfaltarea bretelelor nodului rutier de la Holdea, care va lega autostrada de Drumul Naţional 68 A Deva – Lugoj, arată adevarul.ro

Potrivit celor mai recente estimări ale drumarilor, peste trei săptămâni ar putea avea loc recepţia parţială a proiectului, urmând ca în luna august, atât Lotul 3 (Ilia – Holdea), cât şi Lotul 4 (Şoimuş – Ilia) să poată fi date în folosinţă.

La Holdea, au mai rămas nefnalizate lucrările de montare a parapeţilor de protecţie de pe marginea căii de rulare, montarea panourilor fonoabsorbante din zona celor două ecoducte, marcajele şi indicatoarele rutiere şi alte finisaje.

Construcţia celor 21 de kilometri din Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva trebuia finalizată încă din luna mai a anului 2016, însă întârzierile acumulate depăşesc trei ani. Construcţia Lotului trei al Autostrăzii Lugoj – Deva, în lungime de 21 de kilometri, a demarat în primăvara anului 2014, în urma contractului semnat în toamna anului 2013 între fosta Companie Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) şi Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. – COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A. – Arcadis Eurometudes S.A. Investiţia a fost estimată la 580 de milioane de lei, potrivit contractului din 2013, din care 85 la sută reprezentau fonduri de coeziune şi 15 la sută alocări de la Guvernul României, iar termenul de execuţie a lucrărilor a fost stabilit la 24 de luni. Drumarii au acumulat întârzieri record, de peste trei ani, la realizarea proiectului şi au fost acuzaţi în mai multe rânduri de oficialii Ministerului Transporturilor că au lucrat într-un ritm lent şi că riscă rezilierea contractului.

Citiţi mai departe

Cele mai citite