Connect with us

Administrație

Ce ai schimba la Podul lui Boldea?

Publicat

în

inaugurare pod pietonal lugoj 21 mai 2014 foto lugojeanul (15)Eu n-am trecut inca pe Podul lui Boldea de la un capat la celalalt. Am trecut aproape de la un capat la altul, dar complet, nu. De fapt, am fost pe el doar de cateva ori, ultima data la inaugurare, dar asta si pentru ca nu locuiesc in Lugoj si, daca vin in oras pentru altceva decat job, nu am prieteni sau drumuri in acea zona de obicei. Lugojenii sunt siguri ca il folosesc, insa multi dintre ei s-au plans in ultima perioada, de fapt de cand s-a inaugurat, ca nu a trecut foarte multa vreme, de cateva probleme pe care trecerea peste ape le are. Trei dintre ele mi s-au parut mai imporante, iar pe restul pe care le-ati descoperit o sa va invit sa le scrieti in comentariile de mai jos.

-handicapatii n-au acces pe pod, nu au avut si inca nu au, iar podul a fost inaugurat de multa vreme deja, cu mare fast, cu invitati de marca si cu Victor Ponta care, ce sa vezi, a zburat deasupra muritorilor de rand chiar in moment ce incepeau manifestarile dedicate lansarii trecerii de peste Timis;

-biciclist daca esti, iar la Lugoj stim ca avem cateva mii de persoane care se plimba des sau foarte des pe doua roti,iti vei cara bicicleta pe brate pana sus, asemenea unui ranit de razboi, pentru ca pista de biciclete e doar pe pod, nu si pana pe pod, iar un sistem de levitatie inca nu s-a inventat sa ne putem urca vehiculele cu doua roti pana la nivelul podului;

-instabilitatea podului daca este traversat de 15 sau mai multe persoane deodata. Nu stiu daca ati fost sau nu la inaugurare, dar atunci cand au fost poate 50 de persoane odata pe pod, acesta s-a miscat din toate partile, fapt ce se intampla, intr-adevar mai usor, chiar si la grupuri mai mici de oameni. Daca vine un grup de turisti de 60 de persoane, ca stim bine ca nemtii vin in hoarde la vizitat orase frumoase de provincie, cand trec podul sigur vor chema politia si pompierii, de frica sa nu cada in apa, pentru ca in Germania asa ceva nu au;

-culoarea. Verde, serios?

Tu ce ai schimba la marele, inegalabilul si de neclintitul Pod al lui Boldea?

Gammet 2000
Citiţi mai departe
21 Comments

21 Comments

  1. Adi.B.

    5 august 2014 at 22:25

    oricum o porcarie de constructie, care nu-i ajuta nici pe batrani, nici pe biciclisti, nici pe persoanele cu handicap ! iar cei in putere puteau merge pe podul de fier ! pana la urma pentru cine s-a realizat acest podet ? pentru primarul nostru iubit ? ca sa-si treaca in palmares o „mare” realizare ? pai podul Leucuta il bate la toate capitolele, si vad ca toate lucrarile ce se realizeaza acum, cand avem atatea optiuni, si materiale din ce in ce mai sofisticate, si arhitecti cu gramada, lucrarile sunt din ce in ce mai proaste, si fara nici o noima ! EU zic sa schimbati urcarile si coborarile , ca sa poata beneficia de pod si cei cu mai putina vlaga si bietele mame ce-si cara copii in carucioare……faceti domnule primar Boldea in asa fel incat lucrarile sa fie gandite inainte si dupa aceea realizate ! nu ca acum cand lucrarile sunt facute de dragul palmaresului dumneavoastra !

    • simona

      6 august 2014 at 00:20

      Corect Adi!

  2. Dorel

    6 august 2014 at 01:41

    Se poate pune un tub decupat pe jumatate ca sa poti urca bicicleta mai usor. La fel mergi si la coborare. Solutie ieftina, simpla si nu necesita prea multa planificare

  3. Indy

    6 august 2014 at 08:26

    Acces mai usor pentru pentru biciclisti si handicapati! In rest imi place! Si culoarea verde este una destul de placuta ! Eu zic ca a fost bine gandit scurtand mult anumite rute! Asa cum am zis ar trebui rezolvat priblema rampei !

  4. Indy

    6 august 2014 at 08:27

    Acces mai usor pentru pentru biciclisti si handicapati! In rest imi place! Si culoarea verde este una destul de placuta ! Eu zic ca a fost bine gandit scurtand mult anumite rute! Asa cum am zis ar trebui rezolvata problema rampei !

  5. Data

    6 august 2014 at 08:39

    Eun u imi pot explica. Totusi un domn ARHITECT cu ani de studi, proicte… nu s-a gandit sa faca o urcare pentru carucioare si biciclisti? Mie imi place ideea de pod acolo si am vazut ca multi il folosesc. Cand piata iii gata va fi si mai folosita.
    De clatinat se clatina fiindca asa trebuie, daca ar fi prea rigid sar rupe mai usor.

  6. dan

    6 august 2014 at 08:52

    Eu l-as schimba pe Boldea pt neonorarea promisiunilor si pt calitatea de 2 bani a lucrarilor din Lugoj. Am avut numai primari incompetenti,deci traim in RO.

    • ELBA

      6 august 2014 at 12:02

      Eu va informez ca Boldea,are un dosar la DNA cu un prejudiciu de peste 3000000 lei,in urma unui contract de iluminare artistica a localitatii cu firma Elba Timisoara ,conform Cp art 2481 .VOTATI BOLDEA!

    • Indy

      6 august 2014 at 12:04

      Eu in locul tau m-as muta din Lugoj in alt oras din oltenia plin de primari competenti care-si respecta toate promisiunile! In loc sa comentati toti pe aici mai bine v-ati matura trotuarul din fata casei nu sa asteptati sa vina meridianul sa o mature si sa comentati ca meridianul nu-si face treaba sau ca podule este o porcarie sau mai stiu eu ce!

  7. MinnieM

    6 august 2014 at 14:37

    Dupa cum spuneam, rampele parca sunt facute pentru un oras de betivi (care urca si coboara de-a busilea), nu pentru un oras de biciclisti. Eu as mai igieniza si pe sub pod, pe malul Timisului.
    Nu stiam ca podul se clatina. Dar, avand in vedere acest lucru, se pare ca prima remarca pe care am facut-o e mai adevarata decat mi-as fi dorit.

  8. boro

    6 august 2014 at 18:06

    Denumirea data de voi, jurnalistii. Doar in Romania, un pod se poate denumi ca persoana publica. In rest, astept sa-si faca DNA-ul treaba.

    • Indy

      8 august 2014 at 13:55

      Si eu astept , poate face un bine si n-o sa mai vb aproasta pe aici :)))

  9. dan

    6 august 2014 at 19:42

    Bai cocalarule ciocu mic ca nu suntem olteni deloc si avem trotuare cum neam de neamu tau de la maimutza incoa n-a avut..vad ca ai o problema mare..nu vezi bine sau te faci ca nu vezi,precis locuiesti intr-o zona cu asfalt si presiune la apa si acu te umfli tot pe commenturi. Stai jos ca esti prost.

    • boro

      6 august 2014 at 22:33

      Dane, ai trotuare, dar n-ai minte.

      • dan

        7 august 2014 at 07:42

        Stai calm boro..era pt indi nu pt tine.

        • Indy

          8 august 2014 at 14:09

          Dane ma bucur ca ai reusit sa constientizezi ce este apa, si oricum stim ca toti oltenii care ajung in banat isi reneaga provenienta considerandu-se de-odata banateni! Lasa ca nu-i bai ,te acceptam si asa, mai ai putin de invatat despre bun simt si politete ,despre igiena si apa si va fi bine! Apropo ,lichidul acela ce curge la robinet se numeste apa si se foloseste ca sa te speli, nu doar sa iti adapi „animalele” !Si ca si sugestie incearca sa nu faci baie doar in raul Timis si doar vara ci de mai multe ori pe saptamana !!!! Cat despre asfalt vad ca ti-a pus primaria dale (de iti facea trotuarul cu asfalt ti-ai fi dat seama) si acum te bucuri mult de tot dar mai ai putina rabdare si va ajunge si cu asfaltul la tine ! O sa poti sa-ti tragi un mercan din anii 80 si tu si o sa poti da maneaua la maxim ! Apropo! Sa-ti faci poze cu telefonul cumparat in rate si sa trimiti pe facebook pozele la fratii tai ce sunt pe ulita desculti langa birt sa creada ca ai ajuns in germania :)))

          • dan

            9 august 2014 at 14:43

            Indianule Incredibil cat esti de prost..toate le-ai dat pe linga nu ai nimerit nici una macar,dar cum zicea si boro,esti sluga psd.

  10. boro

    7 august 2014 at 12:29

    Credeam ca-l preaslavesti pe edil, prin acel comentariu. Nu are sens sa-ti bati capul cu Indy, atata timp cat este captiva baroniadei PSD.

  11. Sorin

    7 august 2014 at 23:01

    Pentru INDY.Eu nu prea am ce matura .La mine pe strada trotuarele sunt pline de gropi iar rigolele atunci cand ploua spala mizeria si le infunda deoarece POZSAR si MARTINESCU nu au asfaltat si acostamentele dintre sosea si rigole.Dar d-nul actual Primar nu-si trmite inspectorii pe teren sa constate aceste nereguli.Referitor la pod poate spun o prostie,dar cu o investitie putin mai mare se putea latii podul pentru o circulatie in sens unic dinspre strand spre piata pentru autoturisme.Astfel se descarca si circulatia de pe Podul de Fier.

    • Indy

      8 august 2014 at 15:43

      Nici la mine nu e raiul pe pamant si e asfaltul spart si astept de 30 de ani sa se repare trotuarul dar aia nu inseamna ca nu vad ca se lucreaza in acest oras! Cat despre faptul ca-s sclavul baronilor sau mai ce zice boro mai sus … doar valiverne de oameni frustrati ! Sunt om liber si cu idei liberale indiferent de ce papitoi va fi la guvernare sau de ce mincinosi ! Cat despre Sorin sincer pe vremea lui Martinescu n-am vazut decat sa se distruga ,asta-i singurul la care vad ca se mai face ceva se mai construieste se mai reface ! Si asta ma enerveaza la maxim ! Daca tot e sa fii corect si obiectiv fi corect si obiectiv pe bune nu doar sa comentezi ca esti tu frustrat! Recunosc ca u fost si lucrari proaste asa cum este sensul de la eurogen fara noima si doar incurca circulatia dar daca ma uit la piata la strazile care au fost refacute la cinematograf(car inca astpet sa functioneze) la strand , apa canalizare si la multe altele apai sincer parca s-a facut treaba domnilor sau nu ? Aaa ca daca nu facea nu stiu ce putea sa faca altceva sau daca latea sau daca … haideti sa fim seriosi si sa privim realitatea nu fictiunile! Intr-adevar unele lucrari trebuiau facute mai cu cap si acolo ar trebui comentat si insistat ca sa fie controale si sanctiuni pt cei care executa lucrarile si le concep!

  12. Dan

    12 februarie 2019 at 16:23

    Pai avand-o in stanga lui pe Grapini, este clar ce valoare are acea punte. Ca nu este pod, de fapt. Mai bine construia in locul lui sau pe aproape, un pod pentru masini si pietoni. Ca cel pe care vrea sa-l construiasca o sa fie ceva de rasul curcilor. Poate se tergiverseaza noua constructie pana vine alt primar, cu viziune de viitor, nu de madrie personala.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Administrație

Scandal în administrația Lugojului. Aliatul PSD se ridică împotriva primarului și îi aduce acuze grave

Publicat

în

Ieșire neașteptată din partea consilierului local ALDE, Ioan Haneș, în ședința, de joi, 18 iulie, a Consiliului Local Lugoj. Deși, teoretic, acesta se află în alianță cu PSD, partidul condus la Lugoj de Francisc Boldea, consilierul local i-a adus acuze grave primarului. Totul a început în momentul în care, pe ordinea de zi, se discuta majorarea contractului pentru firma care execută branșamentele de apă la Lugoj.

Ioan Haneș a cerut ca acest contract să nu fie majorat, deși există obligația dată de Ordonanța 114 prin care salariul minim pentru cei care lucrează în construcții crește la 3.000 de lei. Argumentul consilierului ALDE a fost faptul că firma respectivă încasează peste 5000 de lei pentru realizarea unui branșament, lucrările fiind date în subantrepriză societății Meridian, care este plătită cu circa 1000 de lei pentru fiecare branșament.

„Am făcut o socoată și firma asta încasează peste 5.000 de lei de la noi, pentru un branșament. Dacă firma nu mai vrea, să renunțe la contract. De ce un branșament la Paniova, de exemplu, e 1.000 de lei, iar la noi e 5.000? Pentru că s-au făcut supraevaluări. Eu propun să nu votăm, dacă nu le convine, să renunțe la contract”, a solicitat Haneș.

Primarul Francisc Boldea a încercat să-l convingă, spunând că nu se poate să nu se voteze, pentru că s-ar încălca Ordonanța 114.

„Această firmă își bate joc de noi, lucrează în subantrepriză. Știu că în toamnă au venit la Meridian și au oferit 1.200 de lei, pentru ca Meridian să facă branșamentele, din cei peste 5.000 de lei pe care îi încasează. Cât ne mai batem joc de banii lugojenilor, cât îi mai furăm? În loc să facem 2.000 de branșament, facem 1.000, că trebuie plătită firma lui X, din Oradea, agreată de noi. Meridianul, chiar astăzi am vorbit cu fostul director Groza, spune că nu l-ați primit la licitație. Și nu mă minte, că nu mai are de ce să mă mintă acuma. El mințea anul trecut, când era subordonatul dumneavoastră. Toți directori de la Meridian sunt marionetele dumneavoastră! Să știe și lugojeanii cum aruncăm banii pe branșamente la o firmă fantomatică din Oradea, care nu a făcut niciun branșament la Lugoj. Eu nu mai vreau să fiu părtaș la furat banii lugojenilor. A fost supraevaluat contractul. Am fost la Tehnic, săptămâna trecută, și i-am întrebat cum se fac prețurile. S-au uitat unul la altul și nu au putut să-mi spună nimic. I-am sunat pe prietenii mei, care nu mai sunt acolo, și mi-au spus cum se fac prețurile: unul dictează, unul scrie. Știți dumneavoastră care, domnule primar! Nu există normative pe care să le aplicăm!”, a spus Haneș.

Ioan Haneș a promis că revine și cu alte dezvăluiri în zile care urmează, legat de cum sunt umflate unele contracte din administrația lugojeană. L-am întrebat pe Ioan Haneș, de ce nu a făcut aceste dezvăluiri până acum, fiind printre cei care au votat multe dintre contractele pe care le acuză ca fiind ilegale. „Nu am putut, pentru că mi-a fost frică, m-a amenințat primarul că mă dă afară din partid. Acum nu mai îmi e frică. Am vorbit cu șeful meu și …”, a declarat Haneș, pentru Lugojeanul.ro

Citiţi mai departe

Administrație

MApN cedează gratuit drumul de acces în Militari. Cum au demontat liberalii scenariul apocaliptic al primarului Boldea

Publicat

în

Consilierii locali au fost convocați, astăzi, într-o ședință extraordinară de primarul Francisc Boldea pentru a aproba transferul terenului de 8.250 mp de la MapN în proprietatea municipiului Lugoj. Proiectul a mai fost supus la vot, de mai multe ori, de fiecare dată fiind respins de către consilieri, care nu au fost de acord ca Lugojul să cedeze 30 de apartamente în schimbul terenului, considerând inechitabil schimbul. Astăzi primarul i-a avertizat că dacă nu își vor da votul, din luna septembrie, locuitorii din cartierul Militari nu vor mai avea acces la pe drumul care trece pe terenul MapN, conform unei notificări primite de către Primăria Lugoj, de la MApN.

“Având în vedere notificarea pentru închiderea porții, cu 1 septembrie, de aceea am pus o ședință extraordinară, pentru că altfel nu mai există timp să se dea o ordonanță de guvern(n.r. pentru transferul terenului), rămâne problema încheiată. Mai mult, în urma discuțiilor cu cei de la ANL, urmează ca ei să construiască, conform protocolului cu noi, 150 de locuințe dintre care 30 să le dăm pentru armată, astfel încât, acea ipoteză cu cheltuielile din bugetul local cade, pentru că nu mai cheltuim nimic din bugetul local. Doar primim gratuit 8.250 de mp de teren și clădirile aflate pe el, în plus câștigăm și 120 de apartamente pentru noi. Ca atare, din punct de vedere financiar nu se cheltuie niciun leu din partea bugetului local, dar trebuie să dea ordonanță, altfel notificarea intra în vigoare. În termen de 90 de zile trebuie să eliberăm zona respectivă și nu există nici drept de preemțiune, nici nimic, pentru că este unitate militară și depozit de muniție. Ca atare aceasta este ultima noutate, nu mai există timpul fizic. Acum nu mai există un impediment financiar, nu există nimic, ca să nu facem transferul”, a spus Francisc Boldea.

Liberalii au venit pregătiți

Consilierii liberali i-au dat peste cap toate afirmațiile lui Francisc Boldea. Bogdan Blidariu, liderul liberalilor din Consiliul Local, i-a atras atenția că proiectul de hotărâre este greșit întocmit, deoarece locuințele ANL nu urmau să se construiască pe terenul care trebuie transferat de la MApN. Apoi, a citit dintr-un răspuns primit de liberali de la Ministerul Apărării Naționale, din care reiese că nu există nicio problemă privind accesul în cartier. Mai mult, Ministerul se oferă să cedeze gratuit drumul de acces către municipiul Lugoj.

“MApN și-a manifestat disponibilitatea transferului fără plată a terenului pe care este construit drumul de acces, cu condiția ca autoritatea publică locală să adopte o hotărâre care să aibă ca obiect transmiterea acestuia în domeniul public al municipiului Lugoj”, se arată în documentul transmis de MApN.

Ministerul se referă și la notificare de 90 de zile și arată arată că administrația locală trebuie să inițieze demersurile pentru realizarea unei alte căi de acces pe domeniul public independentă de cea care există și care să nu afecteze în niciun fel dreptul de administrare al Ministerului Apărării Naționale, dacă nu preia drumul actual.

 

Citiţi mai departe

Administrație

Centrul Lugojului se transformă în șantier. Valoarea totală a investiției este de aproximativ 5 milioane de euro

Publicat

în

Francisc Boldea anunță că, cel mai târziu în luna septembrie, vor începe lucrările de reabilitare pentru centrul Lugojului. Este vorba despre primul tronson din pasajul pietonal Mocioni, care urmează să fie reabilitat în totalitate.

Dacă până acum, Primăria plănuia să înceapă lucrările de la intersecția cu str. T. Grozavescu, primarul Francisc Boldea anunță că planurile s-au schimbat și primul tronson care intră în lucru este cel de la Ceasul Electric.

“Din septembrie vom da drumu la lucrări. Se schimbă tot, de la Ceasul Electric până la Liliacu. E un proiect care va dura mai mult și de asta l-am împărțit în trei”, a declarat Francisc Boldea, pentru Lugojeanul.ro.

Suma totală pentru reabilitarea celor trei tronsoane ale pasajului pietonal se ridică la peste 21 de milioane de lei, bani care vor fi asigurați de la bugetul local.

Francisc Boldea intenționează să lege acest proiect cu altul care se va desfășura în zonă. Este vorba despre închiderea străzii N. Bălcescu și transformarea ei în zonă pietonală, urmând ca mașinile să circule pe strada ce se va deschise pe malul Timișului, pe lângă fosta baie comunală(vezi foto).

Aici, însă, lucrările sunt blocate de proiectul de construire a noului pod, pentru care Primăria Lugoj a primit avizul provizoriu de la Comsia de Monumente, însă trebuie să întocmească un plan de urbanism, care să fie aprobat.

Citiţi mai departe

Cele mai citite