Administrație
Caterinca maxima la sedinta de consiliu local al Lugojului! A durat o ora jumatate si a avut 5 puncte
Consilierii locali ai Lugojului prezenți astăzi la ședința ordinară a lunii aprilie au făcut pace și, pentru cele 90 de minute cât a durat ședința, nu și-au mai adresat cuvinte grele unul altuia, cum s-a întâmplat în ședința lunii martie. Atunci, PSD-iștii și PNL-iștii s-au luat la harță, din cauza unui proiect de hotărâre pe care unul dintre consilieri l-a contestat. S-a ajuns la acea dată la cuvinte grele, pe care însă consilierii le-au uitat până astăzi, devenind din nou prieteni și colegi de echipă pentru Lugoj.
În ordinea de zi au fost înscrise doar două puncte. Este vorba despre aprobarea Bilanţului contabil, a Contului de profit şi pierdere, repartizarea profitului obţinut, a Raportului de gestiune al administratorului şi a Raportului Comisiei de cenzori ale S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj pe anul 2013 și numirea unei persoane care va ţine Registrul de evidenţă a datoriei publice locale a unităţii administrativ-teritoriale şi Registrul de evidenţă a garanţiilor locale a unităţii administrativ-teritoriale.
La punctele suplimentare, trei la număr, s-au decis, după dezbateri și conflicte și caterincă generală, să se voteze cu majoritate de voturi pentru proiectele de hotărâre. Astfel, s-au decis cei doi membrii ai consiliului local care vor face deplasarea în orașul Orleans din Franța, aprobarea începerii studiului de fezabilitate pentru o nouă construcție în piața din oraș, dar și aprobarea virării în contul Rotaract Lugoj a sumei de 10.000 de lei, pentru a fi folosită la organizarea festivalului „Saltimbanciada” din acest an.
Astfel, festivalul saltimbancilor a primit o sumă echivalentă cu jumătate din cea alocată pentru Zilele Lugojului, dar și echivalentă cu cele aprobate pentru organizarea Zilelor Veteranilor, Eroilor și a Asociațiilor de Proprietari la un loc. Ședința a fost de asemenea animată de consilierul PPDD Ioan Pădureanu, aflat la prima ședință din funcția de președinte, funcție ce nu i-a adus astăzi niciun fel de faimă pozitivă. Colegii lui au avut momente în care au izbucnit în râs, datorită procedurii pe care Pădureanu nu a cunoscut-o.
A apărut „We are Happy in Lugoj”! LIKE&SHARE
Administrație
Ce salarii au angajații Primăriei Lugoj. Care sunt veniturile primarului, viceprimarului și city-managerului
Primăria Lugoj a publicat, în urmă cu câteva zile, conform legii, salariile angajaților. Cele mai mari venituri le are primarul muncipiului, așa cum era de așteptat, dar salarii considerabile primesc și viceprimarul, city-managerul, secretarul, arhitectul-șef și șefii de direcții și servicii.
La polul opus, puțin peste salariu minim au paznicii, muncitorii și o parte din îngrijitori. Iată, mai jos întreaga listă a salariilor plătite pentru posturile din organigrama Primăriei Lugoj.
Administrație
Austriecii de la Trodat s-au apucat de construirea noii fabrici din Lugoj
Trodat, fabrica de ștampile care are închiriat un spațiu de producție în Lugoj, pe str. Caransebeșului, construiește o hală nouă la Lugoj. Austriecii au solicitat Primăriei un teren, unde să ridice noua fabrică.
În ședința Consiliului local, din 29 septembrie 2022, consilierii au aprobat vânzarea mai multor loturi de teren pe strada Timișoarei. SC Trodat Production SRL a achiziționat unul dintre cele mai mari loturi, în suprafață totală de 19.708 mp. Pentru acest teren Primăria Lugoj a încasat suma de 1,9 milioane de lei. Conform declarațiilor anterioare date de reprezentanții administrației locale, cei de la Trodat vor să extindă zona de producție și doresc să facă și o zonă de depozitare. Pentru început, circa 200 de muncitori urmează să lucreze în noua fabrică.
Astăzi, Claudiu Buciu, consilierul primarului interimar Bogdan Blidariu a anunțat că austriecii au început lucrările pentru ridicarea fabricii.
„În urmă cu trei ani am demarat procedurile de atribuire de loturi de teren pentru investitorii interesați. Compania Trodat este primul investitor care a început construcția unei noi facilități de producție. Municipiul Lugoj a finalizat studiile de fezabilitate pentru introducerea rețelelor de alimentare cu apă și canalizare, urmând să demarăm licitațiile pentru proiectare și execuție. În același timp, licitația pentru introducerea rețelelor de energie electrică a fost încheiată, contractul de execuție a lucrărilor fiind deja semnat”, arată Buciu
Administrație
RETIM anunță modificarea tarifelor de facturare (colectare-transport și tratare) a deșeurilor municipale în Zona 0 a județului Timiș
RETIM Ecologic Service S.A. informează toți utilizatorii serviciului de salubrizare (persoane fizice, asociații de proprietari/locatari, persoane juridice și instituții publice) din Zona 0 a județului Timiș, că urmează să se modifice tarifele de facturare, din cauza majorării tarifelor de tratare de la DDN Ghizela.
Tarifele de facturare aplicabile pentru întreaga Zonă 0 Timiș, începând cu 1 ianuarie 2024, vor fi cele prezentate mai jos. Diferențele de tarif pentru perioadele deja facturate vor fi cuprinse în următoarea factură.
- Pentru populație – tarife exprimate în lei cu TVA
Tarif – populație | U.M | Tarif actual – LEI cu TVA – | Tarif nou – LEI cu TVA – | |
POPULAȚIE URBAN | lei/persoană/lună | 19,00 | 19,75 | |
POPULAȚIE RURAL | lei/persoană/lună | 6,47 | 6,72 |
- Pentru persoane juridice – tarife exprimate în lei fără TVA
Tarif – persoane juridice | U.M | Tarif actual – LEI fără TVA | Tarif nou – LEI fără TVA | ||
Rezidual | Reciclabil | Rezidual | Reciclabil | ||
Agenți economici și Instituții Publice | lei/tonă | 434,78 | 375,94 | 457,18 | 391,02 |
Agenți economici și Instituții Publice – urban | lei/mc | 165,45 | 27,03 | 173,98 | 28,11 |
Agenți economici și Instituții Publice – rural | lei/mc | 166,77 | 28,69 | 175,36 | 29,84 |
Localitățile care aparțin Zonei 0 a județului Timiș sunt următoarele: Balinț, Bara, Belinț, Bogda, Boldur, Brestovăț, Buziaș, Chevereșu Mare, Coșteiu, Criciova, Darova, Găvojdia, Ghizela, Lugoj, Nădrag, Nițchidorf, Racovița, Recaș, Sacoșu Turcesc, Secaș, Știuca, Topolovățu Mare și Victor Vlad Delamarina.
Administrație
Primăria Lugoj are voie să organizeze o nouă licitație pentru spital. Instanța a respins decizia de reevaluare a ofertei SSAB AG
Noul Spital Municipal va dispune de facilități de ultimă generație, inclusiv sectoare dedicate spitalizării continue, spitalizării de zi, chirurgiei de zi, ambulatoriului, serviciilor de diagnostic și tratament, precum și un compartiment de primiri urgențe, un bloc operator cu 5 săli, servicii de Anestezie și Terapie Intensivă și alte funcțiuni adiacente, având o capacitate totală de 256 de paturi.
Ofertele pentru acest proiect vor fi evaluate în funcție de preț, experiența echipei de proiect și graficul de eșalonare a lucrărilor, urmând să fie deschise și analizate până la data de 17 mai.
- Administrațieo săptămână în urmă
Fostul ministru al Transporturilor: Lotul lipsă al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva nu va fi gata în 2026, din cauza autorităților
- Administrațieo săptămână în urmă
Primăria Lugoj va continua lucrările la fosta cazarmă de pe strada Banatului, unde s-a pierdut finanțarea europeană
- Actualitateo săptămână în urmă
Când încep lucrările pe lotul lipsă de autostradă A1, între Margina și Holdea. Anunțul ministrului Grindeanu
- Actualitateo săptămână în urmă
Cum va fi vremea de Paște, în vestul țării. Prognoza până în 6 mai